po grzyba komu potrzebne dzieci ?

1. Data: 2001-06-21 16:33:04

Temat: po grzyba komu potrzebne dzieci ?
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Zastanawia mnie pytanie po co komu sa potrzebne dzieci
bez nich zycie na pewno bylo by latwiejsze no i nie musielibysmy sie martwic
o to jak sobie poradza w przyszlosci.
No i w zasadzie po co przedluzac cierpienia ludzi na tym padole lepiej
skonczyc gatunek ludzki smiercia naturalna.
Nie rozumiem staran niektorych par ktore nie moga miec dzieci a usilnie tego
pragna. Przeciez to wlasnie dar bozy, moga sie kochac bez zabezpieczenia
dowoli nie martwiac o zaplodnienie i przyszla ciaze.

2. Data: 2001-06-21 17:47:25

Temat: Re: po grzyba komu potrzebne dzieci ?
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

bardzo sie zdziwie jesli komukolwiek bedzie sie chcialo smarowac odpowiedz
na tego posta...
to jakby zapytac: po co zyc skoro i tak sie umrze
rownie inspirujace wyzwanie intelektualne

delarue

3. Data: 2001-06-21 20:51:33

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pragna. Przeciez to wlasnie dar bozy, moga sie kochac bez zabezpieczenia
> dowoli nie martwiac o zaplodnienie i przyszla ciaze.

Najlepiej zapytaj swoich rodziców...........

4. Data: 2001-06-22 05:43:56

Od: "Tomek M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co jesz, skoro i tak skończysz sprawę w toalecie

Outsidre napisał(a) w wiadomości: <9gt78j$b8f$1@atom.mega.net.pl>...

5. Data: 2001-06-22 05:45:17

Od: "Tomek M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno. Jak czytam takie teksty, to jestem za aborcją.

6. Data: 2001-06-22 05:50:18

Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

i to wlasnie uzasadnia potrzebe aborcji

7. Data: 2001-06-22 07:31:22

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, nie odpowiadajcie.
Przecież to Troll.
Fu

8. Data: 2001-06-22 08:43:43

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pragna. Przeciez to wlasnie dar bozy, moga sie kochac bez zabezpieczenia
> dowoli nie martwiac o zaplodnienie i przyszla ciaze.

Szkoda, ze Twoi rodzice nie mieli takich pogladow jak Ty....

Janusz a...@p...onet.pl

9. Data: 2001-06-22 11:14:03

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Delarue" <d...@o...com> napisał w wiadomości

> to jakby zapytac: po co zyc skoro i tak sie umrze
> rownie inspirujace wyzwanie intelektualne

Cze
Czyli zakładasz, że spłodzenie potomstwa jest celem zyciowym każdego
człowieka? A jeśli ja obiorę sobie inny cel, w którym dzieci będą mi tylko
przeszkadzać?
Z biologicznego punktu widzenia nasze geny robią z nas niewolników nakazując
nam się rozmnażać (Dawkins) ale skoro jesteśmy istotami wolnymi możemy chyba
zadecydować za nie, nawet w tak podstawowej biologicznej kwestii naszego
życia.

Scarab
==
"Pomiędzy myślą a rzeczywistością kładzie się cień."

10. Data: 2001-06-22 13:52:15

Od: "M.Forban" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto ma pszczoły ten ma miód
Kto ma dzieci ten ma ...loda
MF

Zapalenie spojowek
ganglion
co to jest?
odleżyny
guzki na tarczycy - gdzie dobry fachowiec od diagnozy??