po siedemdzisiatce :)

1. Data: 2003-08-01 21:18:12

Temat: po siedemdzisiatce :)
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny i chlopaki

Czy mozecie mi polecic jakies dobre polskie kosmetyki pielegnacyjne,
zwlaszcza kremy dla pani po siedemdziesiatce? Ewentualnie moga byc nie
polskie :)
Pani ma cere normalna, bez wiekszej sklonnosci do uczulen, bardzo zadbana :)
Najlepiej zeby to sie dobrze wchlanialo i ladnie pachnialo i dzialalo choc
troszke a im wiecej tym lepiej ....

z gory serdeczne dzieki
iska

1. Data: 2003-08-01 22:17:16

Temat: Re: po siedemdzisiatce :)
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
:)
> Najlepiej zeby to sie dobrze wchlanialo i ladnie pachnialo i dzialalo choc

Kremy Erisu z serii Fortessimo zostaly przetestowane na pani
szescdziesiecioletniej, byla bardzo zadowolona i mowila, ze dziala. Tylko
nie wiem jak z zapachem, moze byc 'apteczny'.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-02 10:40:59

Od: "gutta" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najlepiej zeby to sie dobrze wchlanialo i ladnie pachnialo i dzialalo choc

Nie jestem jeszcze w tym wieku, co ta pani, ale kosmetyki już chyba
powinnysmy mieć z ta pania wspolne. Jednak nigdy dotad specjalnie o ich
dobor nie dbalam: szare mydlo zeby zapobiegac krostom (cera bardzo tlusta),
szczoteczka i jakis (wlasnie: jakis tam) krem na miejsca nieprzetluszczone,
wazne było tylko, żeby byl "cienki". Teraz zaczynam swój wiek respektowac.
W lodowce już czeka krem pod oczy Eris z serii Fortessimo (na razie uzywam
serum pod oczy chyba ze swietlikiem polskiej firmy Ava, ma bardzo fajny
aplikator). Na twarz i szyje uzywam i polecam krem Garniera z (chyba) serii
Skin naturals o nazwie Stop, w podtytule "multi-aktywny krem przeciw
starzeniu się"[1].
Bardzo podoba mi się konsystencja i zapach, troche krzaku czarnego bzu albo
lisci czeremchy, ale to rzecz gustu. Jak przetestuje ten Eris Fortessimo pod
oczy, to napisze, ale to jeszcze troche potrwa.

[1] To brzmi wielce obiecujaco, bo mowi o zapobieganiu starzenia sie w ogole,
a nie tylko starzenia sie skory ;)))

gutta
PS. Szkoda ze nie mam rowiesniczek na grupie, ale wiem, ze o to nielatwo,
bo panie w moim wieku nie siedza przed komputerem, tylko niancza wnuki.

1. Data: 2003-08-02 11:13:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Aug 2003 12:40:59 +0200, gutta <g...@p...onet.pl> wrote:

: PS. Szkoda ze nie mam rowiesniczek na grupie, ale wiem, ze o to nielatwo,
: bo panie w moim wieku nie siedza przed komputerem, tylko niancza wnuki.

no i wielka szkoda moim zdaniem, ja bym wolala, zeby byl przekroj przez pare
pokolen. tutaj chyba przewazaja dziewczyny, co to tuz przed slubem, albo tuz
po, sadzac po ostatnio poruszanych tematach :) czyli raczej wczesne
dwudziestki. ja mam troche wiecej lat i wolalabym wiekszy udzial bardziej
doswiadczonych kolezanek :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-02 14:54:47

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote in message
> [...]
> po, sadzac po ostatnio poruszanych tematach :) czyli raczej wczesne
> dwudziestki. ja mam troche wiecej lat i wolalabym wiekszy udzial bardziej

Ja skoncze 27 we wrzesniu . Moze byc? :)))
iska

1. Data: 2003-08-02 15:11:28

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja skoncze 27 we wrzesniu . Moze byc? :)))
> iska

Witam!

Ja rowniez we wrzesniu mam urodziny! I tak, w tym roku skoncze 25 lat!

Pozdrawiam,
Katarzyna

1. Data: 2003-08-02 16:00:00

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>:

> Witam!
>
> Ja rowniez we wrzesniu mam urodziny! I tak, w tym roku skoncze 25 lat!

To i ja się pochwalę..
Też mam urodzinki we wrześniu, 1-ego dokładnie :).
I przestanę być nastolatką...:/. Będę już dwudziestką.
I chciałam Wam powiedzieć, że już mi się fajnie robi jak biorą mnie za
młodszą. Ostatnio piwa mi nie chcieli sprzedać w knajpie, musiałam doqmenty
pokazywać :).
________
sheba 20 - co cyferki w sygnaturce zmieniła trochę wcześniej :)

1. Data: 2003-08-02 19:12:18

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
:)
> Najlepiej zeby to sie dobrze wchlanialo i ladnie pachnialo i dzialalo choc

Vichy Novadiol

1. Data: 2003-08-02 20:13:14

Od: "" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, polecam serię różaną " Rosarium" Dermiki :) pozdrawiam, paulie:)

1. Data: 2003-08-03 08:03:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>gutta
>PS. Szkoda ze nie mam rowiesniczek na grupie, ale wiem, ze o to nielatwo,
>bo panie w moim wieku nie siedza przed komputerem, tylko niancza wnuki.

e, nieprawda. moj syn wpradzie jest w takim wieku, ze moglby miec
dzieci, ale na sczzescie, puk-puk, jeszcze nie jestem babcia...a
jak mialam 36 lat to przyszla do mnie sasiadka i w tajemnicy
wyznala, ze bedzie babcia.kobieta to moja rowiesnica, czulam sie
lekko zdruzgotana ;))

Trys van Pierz
K.T. - starannie opakowana

pomocy - fryzjer