po wyrwaniu osemki!

1. Data: 2003-07-17 15:55:39

Temat: po wyrwaniu osemki!
Od: "amelia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis o 16 wyszlam z gabinetu stomatolobez osemki gornej. Rwala mi ja lekarka
okolo 30 min., powiem szczerze, ze nikt nie myslal, ze tak bedzie sie mocno
trzymala. Teraz, dwie godziny po zabiegu, mam straszliwie obolala i
opuchnieta twarz, policzek, prawie cala prawa strone buzi. Prosze o info,
kiedy przestanie tak bardzo bolec, bo mam wrazenie, ze znieczulenie jeszcze
troche trzyma, ew. czym zlagodzic bol, po jakim czasie moge sie napic czegos
itd. zaraz chyba oszaleje, boli mnie buzia, glowa, mam krwiaka na wardze,
chce mi sie spac, ale ten bol...
amelia

2. Data: 2003-07-17 16:13:44

Temat: Re: po wyrwaniu osemki!
Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyj posty z ostatnich 2tyg. Niedawno byla na ten tematy dyskusja.

--
Pozdrawiam.

Tomasz M.
#GG: 921910
http://strony.wp.pl/wp/tomaszmilewski/

3. Data: 2003-07-17 21:03:24

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bf6gsg$aqi$...@n...news.tpi.pl,
amelia <k...@p...pl> zostało napisane:

> [...]
> bol, po jakim czasie moge sie napic czegos itd. zaraz chyba oszaleje,
> boli mnie buzia, glowa, mam krwiaka na wardze, chce mi sie spac, ale

oklad z lodu, ibuprofen. powinno wystarczyc.

--
Adam gg# 402495
_________

4. Data: 2003-07-18 10:13:11

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amelia" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

Teraz, dwie godziny po zabiegu, mam straszliwie obolala i
> opuchnieta twarz, policzek, prawie cala prawa strone buzi. Prosze o info,
> kiedy przestanie tak bardzo bolec

Nie pamiętam jak długo mnie bolało, ale tak mocniej to chyba 2-3 dni. To
normalne, opuchlizna też, ja byłam bardzo spuchnięta. Poproś kogoś żeby Ci w
aptece kupił taki specjalny okład zapomniałam nazwy, coś na C zdaje sie,
zgina się go i jest zimny -do rany przyłóż ;), poza tym jakiś lek
przeciwbólowy... forte?
Ania

5. Data: 2003-07-18 11:32:48

Temat: Odp: po wyrwaniu osemki!
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solcoseryl przylegajaca pasta dentystyczna - anestetyk działający szybko i
miejscowo. Nakłada się na ranę po ekstrakcji zęba.
Asia

6. Data: 2003-07-21 20:59:32

Od: "majkel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

laseroterapia- laser biostymulacyjny. Rewelacja.

fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe-2
fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe
Po obciazeniu glukoza..
Bioparox i alkochol
visceroptosis