po wyrwaniu ósemki..pare pytan

11. Data: 2005-05-11 21:32:29

Temat: Re: po wyrwaniu ósemki..pare pytan
Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka! <p...@n...pl> napisał(a):

> w osrodku gdzie skierowala mnie zwykla stomatolog z przychodni

> niewiem czy to korzen moze to jakies lekarstwo wsadzone?
> do sądu? jutro chyba poprostui przedzwonie do niej albo si eprzejde niech
> obejzy jeszcze raz,ale jezeli zostawila mi korzen i jutro bedize poprawiac
> to chba si epotne
> no 2 ibupromy działają dostalem tez antybuiotyk ktory połknąłem godzine
po.
> ateraz co 8 godzin

> dolna

Hm

Jeśli to był spacjalista to dobrze ,oczywiście usuwanie 8 zawsze boli
ba jest skomplikowane , i bywa różnie , antybiotyk nie podziała od
razu
Dziwi mnie tylko jedno czemu nie zeszywała rany
Ze dolna to oczywiście dobrze

jak mozesz napisz mi czy masz gadu gadu
na majl s...@i...pl

12. Data: 2005-05-11 21:55:31

Od: "Luka!" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mozesz napisz mi czy masz gadu gadu
> na majl s...@i...pl
poszło

13. Data: 2005-05-12 01:35:28

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co dentystka poleca mi usunąć górną 8 bo źle jest wyrośnięta. Ale ja
się cholernie tego boję. Ale z tego co czytałem samo usuwanie ze
znieczuleniem nie boli tylko po? Jak to w końcu jest?

14. Data: 2005-05-12 07:55:04

Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesadzasz.
> Ja miałam wyrywaną ok. pól roku temu i po nie bolało prawie wcale,za
> to w trakcie zabiegu okrutnie. Jedyna różnica w tym, że ja nie miałam
> szwów. Nie martw się na zapas.

mi usunal dwie 8mki z lewej strony, na gorze byla normalna osemka, na dole
jeszcze nie bylo jej widac - takze ciecie dziąsla, wycinanie kosci i
dlutowanie. znieczulenie 2x, calosc trwala (bez czasu kiedy znieczulenie
zaczynalo dzialac) ~ 15 minut, mam szwy i od kilku dni NIC mnie nie boli.
nie biore proszkow przeciwbolowych, biore antybiotyk.
takze wspolczuje ze trafiles na takich amatorow.

15. Data: 2005-05-12 08:18:29

Od: "Luka!" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z tego co czytałem samo usuwanie ze
> znieczuleniem nie boli tylko po? Jak to w końcu jest?
usuwanie raczej nieboli, jezeli 8semka juz ci wyrosła to niema sie czego
bac, 5-10min i koniec, i zapewne pare dni i wszystkosie uspokoi.

MOja ósemeczka niewyrosla praktycznie wogule dzisiaj sie budze i cala twarz
opuchnieta jeszcze bardziej...
co 4godz 2x ibupromi mozna spac

16. Data: 2005-05-12 09:04:32

Od: "Profil1" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć Leo Maj !!!
nawet tutaj ciebie poznałem. Co porabiasz chłopie ?
Tak to ja Krzysiek - piliśmy wodzie na Krakdencie! :)

17. Data: 2005-05-12 10:04:41

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie co dentystka poleca mi usunąć górną 8 bo źle jest wyrośnięta.

Ja bym nie wyrywała. Mam jedną wyrwaną i jedną wyleczoną.

Ta wyrwana była całkiem zdrowa, ale duża. Widziałam ją po wyrwaniu. Przyczyną
było, że źle rosła: do przodu, zamiast do góry i naciskała na wcześniejsze zęby.
Gdzieś się zbierała ropa. W pół roku musiałam brać antybiotyk 4-5 razy.
Jak mi ją już wyrwali i wzięłam antybiotyk, to potem nie musiałam brać
antybiotyku przez kilka lat, nawet z powodu grypy. Ale : zmienił mi się
charakter na jakiś niezdecydowany, pobolewało jeszcze jakieś pół roku, jednak
do tąd, czasem (na szczęście rzadko) przy zaziębieniu itp słyszę w okolicach
tej wyrwanej 8 jakieś trzeszczenie, zgrzytanie.

Ta wyleczona, była leczona tylko z inicjatywy dentysty. Ja chciałam ją wyrwać.
Bolała nie dużo, raczej przeszkadzała i zbierał się kamień. Po wyleczeniu nie
boli, nie przeszkadza, nie czuję by się zbierał kamień, a charakter zmienił mi
się chyba na łatwiej podejmujący decyzje.

18. Data: 2005-05-12 10:19:22

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.05.05, około 12:04, stokrotka bulgocze

> a charakter zmienił mi
> się chyba na łatwiej podejmujący decyzje.

Charakter? Khkh... o co chodzi?

--
ika - umop apisdn

19. Data: 2005-05-12 10:38:14

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> cześć Leo Maj !!!
> nawet tutaj ciebie poznałem. Co porabiasz chłopie ?
> Tak to ja Krzysiek - piliśmy wodzie na Krakdencie! :)

Czesc Krzysiek, pudło.... ale blisko, blisko.... kilka ulic dalej.

ZYperF

20. Data: 2005-05-12 11:28:57

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Charakter? Khkh... o co chodzi?

Kiedys czytałam, że wycięcie woreczka żółciowego, powoduje zmianę charekteru,
ale nie wiem czy to prawda.
Jeśli chodzi o zęby, to widzę, że to ma wpływ.

A ciekawe jak jest z wyrostkiem robaczkowym ? :)

Staw skroniowo-żuchwowy - leczenie
Trochę długie, ale proszę o porad
Morfologia - odczytanie wydruku
endometrioza jak leczyc