pocące się okna

1. Data: 2002-02-15 07:31:21

Temat: pocące się okna
Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam jakies tam plastikowe okna i mały kłopot, wiem że zreszta nie tylko
ja. Kiedy w pokoju jest ciepło, a w nocy na zewnątrz zimno, rano mam na
parapetach ze 2 szklanki wody ze skraplajacej sie na szybach pary. Jest
na to jakis domowy sposob (posmarowac czyms? :)) opócz takiego żeby nie
oddychać?

Lestat
--
Darts: http://l.pl/lestat/

1. Data: 2002-02-15 07:52:47

Temat: Re: pocące się okna
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Lestat' Puchowski" <l...@...pl> napisał
w wiadomości news:3C6CB949.5E733791@l.pl...
[...]
>Jest na to jakis domowy sposob (posmarowac czyms? :)) opócz takiego żeby
nie
> oddychać?

Niestety. Pytanie wraca jak bumerang, ale odpowiedź jest tylko jedna, a
właściwie trzy :))
wietrzyć, wietrzyć i wietrzyć...
Ustawić klamkę w oknie na rozszczelnienie, albo zainstalować w oknie
"wietrzniki", tak aby stale była wymiana powietrza.
Co prawda można eksperymentować ze smarowaniem szyby preparatami takimi jak
do okularów, żeby nie potniały, ale wilgoć i tak się pojawi na parapecie.
Poza tym to trochę drogie...
Ja mam cały prawie czas okna rozszczelnione klamką, a i tak u dołu szyby
jest pasek rosy. Co z tym zrobić? Czekać do lata i tyle! :))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-02-15 08:50:44

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2002 08:52:47 +0100, "Adam 'Rolek' Rolbiecki"
<a...@g...pl> wklepal(a):

> [...]

>do okularów, żeby nie potniały, ale wilgoć i tak się pojawi na parapecie.

Mozna nacierac np. Ludwikiem - pomaga na jakies 3 dni.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-02-15 10:15:32

Od: "Mariusz B." <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mnie zastanawia tyko jedno, że nie u wszystkich z oknami PCV występuje ten
problem. Nie wiem czy to nie jest wina okien. Ja też mam tego dość i mam
nadzieję, że kiedyś znajdziemy na to rozwiązanie. A propo wywietrzników w
dolnej ramie czy ktoś to założył , ile to kosztuje i czy nie traci się
gwarancji.

Mariusz

1. Data: 2002-02-15 10:28:35

Od: "Tomeks" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna nacierac np. Ludwikiem - pomaga na jakies 3 dni.

.. albo jeszcze lepiej - masc na szczury :-)

Powaznie : trzeba przy budowie i remontach powaznie traktowac haslo
"wentylacja". I to w dwoch aspektach :
- wywiewna (ta zwykle jest)
- nawiewna (tej zwykle nie ma tam, gdzie budynki sprzed 10 i wiecej lat,
albo buduja "fachowcy" , co zapomnieli sie uczyc o nowych materialach (okna,
ocieplenia) a je stosuja. Nawiew powinien dawac tyle powietrza co wywiew, a
w sumie min. 0,5 wymiany kubatury na godzine. Niestety jesli jest juz "po
ptokach", to zostaje rozszczelnianie okien i wietrzenie - krotko przy
otwartych na osciez drzwiach. - kilka razy dziennie.
Ostatnia szansa : zatkany przewod wentylacyjny (np. na dachu lub
wywietrznik) - wezwac kominiarza

1. Data: 2002-02-15 10:44:37

Temat: Re: pocace się okna
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2002 11:28:35 +0100, "Tomeks"
<t...@h...com> wklepal(a):

>.. albo jeszcze lepiej - masc na szczury :-)

Sprobuj to zobaczysz

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-02-15 11:27:14

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz B." <m...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> nadzieję, że kiedyś znajdziemy na to rozwiązanie. A propo wywietrzników w
> dolnej ramie czy ktoś to założył , ile to kosztuje i czy nie traci się

Jak jest dobra wentylacja, to i problem nie występuje.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-02-15 14:35:56

Od: "Paco" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na okna tak ale jak nie wietrzysz to wilgoć Ci wyjdzie na ścianach a tego
już nie wysmarujesz. Potwierdzam WIETRZENIE

Pzdr
Paco

wywabianie plam
SEX we własnym mieszkaniu ?