Re: pocalunek mezatki

Data: 2006-08-11 21:46:52
Temat: Re: pocalunek mezatki
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>

Dnia Fri, 11 Aug 2006 21:35:37 +0200, Redart napisał(a):

> to wybierzesz tę, która najbardziej poprawia jakoś kanału komunikacyjnego
> między
> nami):

LOL a już myślałem, że mnie wyślesz na drzewo ;)

> A. Robię to tylko po to, żebyś się zmęczył rozmawiajac ze mną, ew. żebyś
> zadawał dużo pytań, co da mi poczucie wyższości.
> B. To jawna prowokacja skierowana prosto w Twoje słabe punkty. Żeby to Tobie
> się wydawało, że jesteś "wyżej".
> C. Ten styl, to swoisty mini-hołd dla etaty i nie ma nic wspólnego z Tobą.
> A że etatę mało kto rozumie - nie każ mi wyjaśniać ...

No żesz... i co by tu teraz wybrać ?
Tak czułem, że będą jakieś opcje ;) Wybieram C. Odnośnie eTaty to przypadek
jest ciężki, ale i bardzo ciekawy - może kiedyś go podsumuję, ale pewno nic
nowego nie odkryję, bo wszystko już wiecie ;)
Twoja komunikatywność w stosunku do eTaty to hohoho - miodzio :)

> A jak myślisz ? Czy mogę czasem, Łaskawy Panie, napisać coś niepoprawnego
> gramatycznie, czy też w inny sposób niepoprawnego ?

Tak, masz pełne prawo :)

> Przerasta Pana przyjecie
> założenie, że przy minimalnym wysiłku, naprawdę bez widocznego uszczerbku
> dla siebie - jest Pan w stanie bardzo dokładnie zrozumiec sens mojej
> wypowiedzi ?

Założenie to ja mogę przyjąć, ale czy podołam? Wierzysz we mnie? ;)

> Podkreślam: najpierw założenie, że jest to możliwe. Dopiero potem podejście
> do zadania kolejnego: "zrozumieć".

Ale tak przy każdym zdaniu te dwa kroki? Będę próbował ;)

> Tak, zdarzyło mi się już spotkać z takim zarzutem. Był to zarzut ze strony
> cbnet'a, który też mi zarzucał, że coś nie tak z moim stylem.

No dobra, ale czy sądzisz, że te zarzuty wynikają z chęci sprawienia tobie
przykrości? Teraz jak czytam swoje ostatnie posty do ciebie to mam poczucie
winy bo sympatyczny z ciebie gość, a problemy z komunikatywnością to kiedyś
sam miałem, a i do dziś pozostały, zwłaszcza w języku mówionym.

W sumie dodałeś mi tym postem dużo energii, naprawdę mile mnie zaskoczyłeś.
Jeśli cię za mocno dotknąłem swoimi postami to przepraszam - czasem emocje
trudno okiełznać.

Immon