poczatek załamania

1. Data: 2004-12-03 11:16:54

Temat: poczatek załamania
Od: "coralek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pewien problem
niedawno stracialam prace pracowalam tam nie dlugo
byla kierowniczka bez powodu mnie zwolnila mimo ze prace wykonywalam
rzetelnie i starannie wiele razy po godzinnach
jest to osoba bezwzgledna i bez skrupolow,arogancka trudna we wspolzyciu
zwalniala i zwalnia

teraz powinnam szuakc nowej pracy ale nie mam sily dodam za mam wyzsze
wyksztalcenie -doswiadczenie i jestem mloda mieszkam w duzym miescie ale o
prace nie jest latwo nawet tam
nie chce mi sie wstawac z lozka , jesc ,mam mysli samobojcze
ida Swieta ja czuje ze nie chce mi sie zyc,ze bez sensu jest to wszystko ta
egzystencja
wiem jak trudno jest o prace bo szuakalam prawie rok i znowu musze szukac
jestem zalamana
moze ktos mi poradzi na ten stan rzeczy
czuje ze ogarnia mnie pustka i zalamanie psychiczne
mam narzeczonego z ktorym mieszkam on jedyny mnie wspiera w tych trudnych
chwilach
ale widzi tez ze cos ze mna jest nie tak ciagle placze mam ataki zlosci
stara sie mnie pocieszac ale to nic nie daje
prosze o jakas rade jak wyjsc z tej beznadziejnej sytuacji

1. Data: 2004-12-03 11:23:59

Temat: Re: poczatek załamania
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coralek <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> rzetelnie i starannie wiele razy po godzinnach
> jest to osoba bezwzgledna i bez skrupolow,arogancka trudna we wspolzyciu

trzeba bylo pozwac pinde.

1. Data: 2004-12-03 11:31:23

Od: "tomala" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak to teraz bywa :(
mnie niedawno też wylali z pracy, ale już odżyłam bo na szczęście udało mi
się coś dopaść.
Wiem, że jest Ci ciężko, ale dobrze że masz wsparcie w swiom facecie :) No i
na pewno uda Ci się coś znaleść, ja życzę powodzenie i uszy do góry...
Wyjdz gdzieś, żebyś za dużo nie myślała, bo siedzenie w domu jest mimo
wszystko straszne i nie sprzyja zapomnieniu...
Pozdrówka.

1. Data: 2004-12-03 16:53:29

Od: "Broda" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chce mi sie wstawac z lozka , jesc ,mam mysli samobojcze
> ida Swieta ja czuje ze nie chce mi sie zyc,ze bez sensu jest to wszystko

Jeżeli do tego wszystkiego lubisz siedzieć w ciemnych pomieszczeniach,
mysl o szukaniu pracy wykańcza cię,
czujesz niemalże ból fizyczny z powodu trudnej sytucacji,
czujesz jakbyś była wciągnięta w wir smutku,
czujesz się jak dziecko w łonie matki,
Najprostsze rzeczy są dalekie i obce,
Czujesz się winna wszekiej krzywdzie

to napisz na priv.

Broda

1. Data: 2004-12-03 17:47:06

Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Broda napisał:

> [...]
> mysl o szukaniu pracy wykańcza cię,
> czujesz niemalże ból fizyczny z powodu trudnej sytucacji,
> czujesz jakbyś była wciągnięta w wir smutku,

ROTFL, powinno być jeszcze: Jeśli choć jedna odpowiedź brzmi TAK! Napisz na
priva, twe problemy miną w mgnieniu oka!

--
Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to.

www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2004-12-04 09:26:55

Od: "useR" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomala" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wyjdz gdzieś, żebyś za dużo nie myślała,

To zawsze pomaga. Weź rower i ścioraj się na maxa :) Albo bierz faceta,
wrzuć do plecaka tyle ile się zmieści i przeczołgaj się z tym po górach.
Albo ... byle co, byle w ten deseń. Ale polecam góry. Jak ktoś kiedyś
powiedział: góry mają to do siebie, że przywracają rzeczom ich właściwe
wymiary.

pozdro
useR

W obronie wolnosci Internetu
Dezd
Jakies licho
Poszukuje ksiazki "Meskosc i kobiecosc" - Sandry Bem
Krwawiacy kominek i Bluzgacz-filizof