podest do zmywarki ?!?

1. Data: 2005-10-16 17:38:05

Temat: podest do zmywarki ?!?
Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz postanowilismy z zonka, ze blaty w naszej kuchni beda ok 10cm wyzej
niz standard (szafki beda na dluzszych nogach bez cokolow) w momencie wyboru
zmywarki zastanowilismy sie jak rozwiazac problem wpasowania jej pomiedzy
piekarnik a szafke zlewozmywakowa, ktore beda na nogach. Zmywarka jak i inny
sprzet bedzie oczywiscie pod zabudowe. Moze jaki podest na nogach? Nie mam
za bardzo pomyslu co z tym zrobic :) Poradzcie cos :D

pozdro
zitom
--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

2. Data: 2005-10-16 20:47:34

Temat: Re: podest do zmywarki ?!?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> piekarnik a szafke zlewozmywakowa, ktore beda na nogach. Zmywarka jak i
> inny sprzet bedzie oczywiscie pod zabudowe. Moze jaki podest na nogach?
> Nie mam

jak pod zabudowe to firma od mebli o wszystkim za ciebie pomysli

JerzyR

3. Data: 2005-10-17 07:34:52

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:

> jak pod zabudowe to firma od mebli o wszystkim za ciebie pomysli

no wlasnie nie bardzo... zaproponowali mi np. postawienie zmywarki
bezposrednio na "ziemi" i cokoly (a tego nie chce)

pozdro
zitom

4. Data: 2005-10-17 08:27:33

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 19:38:05 +0200, "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> wrote:

> [...]
>sprzet bedzie oczywiscie pod zabudowe. Moze jaki podest na nogach? Nie mam
>za bardzo pomyslu co z tym zrobic :) Poradzcie cos :D

Zmywarki do zabudowy mają regulację wysokości. Nie wiem co u ciebie oznacza
"10cm wyżej niż standard". U mnie nogi szafek mają 15cm i zmywarka spokojnie tę
wysokość "obsłuży". Tak że sprawdź najpierw zmywarkę, a potem myśl o podestach
czy cokołach.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

5. Data: 2005-10-17 09:52:33

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac wrote:
> [...]
> zmywarka spokojnie tę wysokość "obsłuży". Tak że sprawdź najpierw
> zmywarkę, a potem myśl o podestach czy cokołach.

nie wiem czy dobrze rozumiem:
- nie masz cokolow a "ozdobne" nogi w twoich szafkach maja 15cm
- zmywarka stoi pomiedzy szafkami na czym? na swoich wysunietych nogach?
Jezeli tak to chyba slabo wyglada (albo ja czegos nie czaje :D

pozdro
zitom

6. Data: 2005-10-17 16:55:20

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wielu studiach kuchennych zmywarki są umieszczone wyżej, więc powinniscie wiedziec,
o co chodzi.
BTW sam jestem ciekaw jak, bo takich zmywarek typowo do zabudowy, jak kuchnie (czyli
bez bocznych ścianek, do
wmontowania do wnętrza szafki 60 cm) to jeszcze nie spotkałem...
Natomiast wmontowanie zmywarki 45 cm do wewnątrz szafki 50 cm wydaje się dośc proste.
JaC

7. Data: 2005-10-18 06:18:37

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może wbudować szufladę nad zmywarką i zapełnić te 10 cm?
JAck

8. Data: 2005-10-18 12:32:34

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> A może wbudować szufladę nad zmywarką i zapełnić te 10 cm?
> JAck

Pewnie mozna tylko ze ja nie chce cokolow!!! Maja byc sliczne nogi a pod
nimi pusta przestrzen :) Rzadnych cokolow, szuflad, starych gazet, butow czy
innego badziewie ;)

pozdro
zitom

9. Data: 2005-10-18 13:11:42

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2005 14:32:34 +0200, zitom naskrobałeś/łaś:

>Pewnie mozna tylko ze ja nie chce cokolow!!! Maja byc sliczne nogi a pod
>nimi pusta przestrzen :) Rzadnych cokolow, szuflad, starych gazet, butow czy
>innego badziewie ;)
A nie można zrobić tak, że normalnie tak jak pod szafkami jest jakieś
tam dno z nogami, to robi się dłuższe to dnio, na które w dziurę
pomiędzy szafkami wstawia się zmywarkę?

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

10. Data: 2005-10-18 13:22:15

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Rabska wrote:

> A nie można zrobić tak, że normalnie tak jak pod szafkami jest jakieś
> tam dno z nogami, to robi się dłuższe to dnio, na które w dziurę
> pomiędzy szafkami wstawia się zmywarkę?

no wlasnie pewnie mozna ale w IKEA i BRW powiedzieli mi zebym spadal z
takimi pomyslami ;)

pozdro
zitom

--
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]
[ --- www : http://www.qqryq.prv.pl --- ]

Czym uszczelnić spoinę między wanną akrylową a glazurą?
Plyta indukcyjna ze sterowaniem z piekarnika
Help! Płyn czy woda w CO?
Jak ogrzać 30 m.kw?
płytki ceramiczne - gdzie znalezc