podklad Vischy

1. Data: 2003-12-25 19:15:06

Temat: podklad Vischy
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
chcialabym poznac Wasze opinie na temat podkladu matujacego Vischy. Zamierzam
go kupic a wole sie nie zdziwic jak po zakupie kilku innych kosmetykow za nie
mala cene. Do tej pory uzywalam podkladu Eris matujacego ( takiego w takiej
owalnej, szerokiej tubce). Mam 23 lata i cete tlusta w pasie T, po bokach
twarzy normalna. dzieki za wazne dla mnie info, bo wiem ze znacie sie na
rzeczy.Pozdrawiam Swiatecznie.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-12-25 20:06:08

Temat: Re: podklad Vischy
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:42df.00001458.3feb3739@newsgate.onet.pl...
> czesc
> chcialabym poznac Wasze opinie na temat podkladu matujacego Vischy.

Wydaje mi sie, ze Vichy ma dwa matujace - o ktory Ci chodzi?

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2003-12-25 20:31:43

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. wrote:
> czesc
> chcialabym poznac Wasze opinie na temat podkladu matujacego > Vischy.

Chyba Vichy.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-25 20:56:25

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> Chyba Vichy.

Prawdziwa:), a na co Ci podklad? I bez makijazu jestes
sliczna:)))
Pozdrawiam swiatecznie:)
Iris

1. Data: 2003-12-25 22:50:36

Od: "PrawdziwaWiedzmaF. " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* <m...@b...op.pl> napisał(a):

> Wydaje mi sie, ze Vichy ma dwa matujace - o ktory Ci chodzi?

bosz.. nie wiem taki w malej tubce i ma 3 odcienie. nie wiedzialam ze ma 2. a
co sadzisz o obu?

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-12-25 22:52:48

Od: "PrawdziwaWiedzmaF. " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> Chyba Vichy.

nawet nie chyba

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-12-25 22:58:11

Od: "PrawdziwaWiedzmaF. " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris <i...@g...pl> napisał(a):

> Prawdziwa:), a na co Ci podklad? I bez makijazu jestes
> sliczna:)))
> Pozdrawiam swiatecznie:)
> Iris

oh Irysiu Ty to jak zwykle miła, nie tylko przy swiecie. Wesolych Swiat!

Pozdr. cieplusko

PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-12-25 23:26:50

Od: "PrawdziwaWiedzmaF. " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> czesc
> chcialabym poznac Wasze opinie na temat podkladu matujacego Vischy.

Doszlam do wniosku ze to niekoniecznie musi byc Vichy. Skoryguje moje
pytanie: jaki podklad matujacy moglybyscie mi polecic?

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-12-26 00:23:17

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. <w...@g...pl>
napisał(a):
> Doszlam do wniosku ze to niekoniecznie musi byc
Vichy.
> Skoryguje moje pytanie: jaki podklad matujacy
moglybyscie
> mi polecic?

Do celow retuszowych i kryjacych moge Ci polecic
Dermacol Make-up Cover, a do samego matowania Rimmel
Stay Matte. IMO zupelnie niezle. I raczej tanie.
Zobacz:
http://esentia.pl/servlet/SNFCategory?p_category_id=
50&
session=ce8f83852eee596f
Wprawdzie sama sie nie matuje, ale sa mi znane z opinii
i obserwacji stosowania przez bliskie osoby. Slyszalam,
ze dobre sa tez podklady f-my Shiseido, ale to juz
górna półka.
Nina (Iris)

1. Data: 2003-12-26 12:38:10

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze Vichy ma dwa matujace - o ktory Ci chodzi?

Vichy ma kremy koloryzujące Luminese oraz podkłady Aera Tient. Zarówno kremy
koloryzujące, jak i podkłady są w wersji matujacej do cery przetłuszczajacej
się oraz rozświetlającej do cery suchej. Kiedyś były też podkłady Aera Tient
w kompakcie.
Podkałady Aera Tient: matujący jest w szklanej buteleczce, rozświetlająacy
jest w tubce. Moim zdaniem (nawet do cery leciutko przetłuszczajacej się)
wersja "rozświetlająca" (w tubce) jest lepsza- skóra wygląda naturalniej,
nie ma płaskiego matu.
Ale z drugiej strony wersja matująca (buteleczka) jest trwalsza.
Od bardzo niedawna poszerzył się wybór kolorów: do trzech dotychczasowych
dołaczył jeszcze jeden, najjaśniejszy.

Chwalę:)
Która lepsza?
Loreal Translucide