podkład jaki ?

1. Data: 2002-12-04 15:14:39

Temat: podkład jaki ?
Od: "Asia" <j...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo serdecznie , od jakiegoś dłuższego czasu czytam grupę i
jesteście rewelacyjne !!!
Przy okazji poznania się proszę o pomoc , poszukuję podkładu i chciałabym
zeby był kryjący i utrzymywał się na twarzy przez jakiś dłuższy czas .
Proszę pomóżcie !!!!!!

Pozdrawiam serdecznie ASia

1. Data: 2002-12-04 15:56:11

Temat: Re: podkład jaki ?
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj cos z Max Factora - maja dobra opinie
ja sie napalilam ostatnio na Hyper Smooth - juz pieniazki przygotowane
teraz tylko znalezc czas na zakupy :-)

m3duz4

1. Data: 2002-12-04 17:06:28

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aybelline fresh mate czy jakos tak
dobrze kryje
jak wieczorem zmywam twarz to zawsze troche na waciku zostaje
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-04 19:13:06

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> aybelline fresh mate czy jakos tak
> dobrze kryje
> jak wieczorem zmywam twarz to zawsze troche na waciku zostaje

Karola, wytlumacz mi prosze bo nie zrozumialam chyba... Jak to zostaje
troche na waciku? A reszta gdzie?:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-04 20:28:13

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh mialam na mysli to ze wiele osob zali sie iz podklad im znika w ciagu
dnia
dlatego mowie ze on gdy sie zmywa twarz zostaje na waciku => czyli ze
utrzymal sie na twarzy caly dzien, nie starl sie, zatem jest wzglednie
trwaly.
Prosze
oto i wytlumaczenie :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-04 21:22:41

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aybelline fresh mate czy jakos tak
> dobrze kryje
> jak wieczorem zmywam twarz to zawsze troche na waciku zostaje
> Pozdrawiam
> K.

Właśnie go używam (Maybelline Fresh Matt) i potwierdzam że jest dobry - dość
dobrze kryje, matuje i ładnie pachnie. Cena ok. 33PLN.

Pozdr
Majka

1. Data: 2002-12-05 08:30:26

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aybelline fresh mate czy jakos tak
> dobrze kryje

Ja go mam, lekki jest, ale go nie polecam. Strasznie sie wylewa z tubki,
nakladanie go to udreka. Nie zauwazylam tez, zeby jakos szczegolnie kryl,
ale mozliwe, ze to akurat kwestia mojej cery, a poza tym na takim
caaalkowitym kryciu mi nie zalezy. No, ale wlasnie jest lekki - to jego duza
zaleta. Mysle, ze lepszy jest Ideal Balance z L'Oreal (tzn. Maybelline to
tez L'Oreal, ale to juz mniejsza o to ;)) )

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-05 09:09:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
(...)

> (tzn. Maybelline to
> tez L'Oreal, ale to juz mniejsza o to ;)) )

Tusz do rzęs Maybelline zdecydowanie mi szkodzi, a z L'Oreal
jestem bardzo zadowolona.

Krycha

1. Data: 2002-12-05 09:15:23

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mogę ci zaproponować podklad Max Factor, z serii Seamless. zużyłam juz trzy
opakowania. jest dobrze kryjący, trzyma się długo, nie widać różnicy między
makijażem a skórą. nie nadaje się natomiast jeśli masz skórę tłusta lub
mieszaną. najlepszy dla suchej i normalnej. delikatnie rozświetla twarz, co nie
kazdemu odpowiada. ale efekt kryjący jest dobry.
wreszcie postanowiłam spóbować coś innego. i odnalazłam rewelację, jak dla mnie
oczywiście. Z firmy Rimmel (nigdy nic z niej nie miałam myślałam że chała),
podkład Double Act to jest to co mi odpowiada. jest stosunkowo trwały, idealny
do cery mieszanej. wygląda naturalnie i skóra nie przetłuszcza się i nie
błyszczy.efekt świeżej cery, bez połysku. i co najważniejsze maja normalne
kolory a nie jakieś róże, pomarańcze i morele.

1. Data: 2002-12-05 10:23:58

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tusz do rzęs Maybelline zdecydowanie mi szkodzi, a z L'Oreal
> jestem bardzo zadowolona.

Tak, tak, tylko chodzilo mi o to, ze Maybelline nalezy do koncernu L'Oreal
:))
Nie mowilam o jakosci.

Kruszyna

--