co tu zrobic?:)

1. Data: 2002-12-04 14:41:49

Temat: co tu zrobic?:)
Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

nie mam czasu nawet sobie poczytac grupy:((

siedze wieksza czesc dnia przed komputerem, na dodatek bez okna i powietrze
pewnie jest nienajlepsze....

jak myslicie co robic by po wyjsciu na powierzchnie
wygladac jak czlowiek?
:))

katarzynKa
(a jutro _mialam_ miec wolne)

1. Data: 2002-12-04 14:51:17

Temat: Re: co tu zrobic?:)
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzynKa" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
powietrze
> pewnie jest nienajlepsze....
>
> jak myslicie co robic by po wyjsciu na powierzchnie

Krem dotleniajacy i roz!
:)
I witaminki! I woda termalna:)

Kaska

1. Data: 2002-12-05 08:42:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powietrze
> pewnie jest nienajlepsze....
>
> jak myslicie co robic by po wyjsciu na powierzchnie

Witaminki A+E (o ile nie jestes w ciazy!!!), witaminki z grupy B. Kremiki z
witaminka C, maseczki nawilzajace, dotleniajace, regenerujace - jak szlec,
to szalec. Ja jestem fanka maseczek i one sa naprawde ciekawym wynalazkiem.
A, chodzi o wyjscie z pracy? No w pracy to ciezko z maseczka, ale witaminki
mozna zawsze :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-05 09:42:29

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna zawsze :)

> hej fanko maseczek.ja w zasadzie nie uzywam bo próbowałam kilka razy i były
bezadziejne. jakie więc polecasz, właśnie na taka zmęczona cerę. ja tez całymi
dniami w pracy siedze w klimie, w sztucznych halogenach i po wyjsniu z pracy
mam zmeczona, przetłuszczoną, po prostu bardzo nieświeża twarz. poradź coś.
witaminki uzywam ale też jakieś niespecjalnie skuteczne (multi tabs z beta
karotenem. co sa dzisz o Capivit A+E mite?

ania z sosnowca

1. Data: 2002-12-05 10:21:57

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witaminki uzywam ale też jakieś niespecjalnie skuteczne (multi tabs z beta
> karotenem. co sa dzisz o Capivit A+E mite?

Ja mam wlasnie taki zestaw A+E tylko nie Capivit, jeno tanszy :) Raz na
jakis czas warto sie wspomoc.
Co do maseczek to mam: Zelowa AA nawilzajaca (zielona), Phytoactov z Ziai i
AretinaQ tez z Ziai. Moim zdaniem genialne.
AretineQ zmywam normalnie, natomiast tamtych na nc nie zmywam, jeno jak
"wyschna", nakladam na nie kremik nawilzajacy. Ryj rano jasny jest i gladki
:)))

Kruszyna
PS. Czaje sie na maseczke z Eris Forte 25+, ale cena mnie na razie
odstrasza: 34 zl (brrrr)

--
"Primum non stresere..."

uczulenie na retinol?