podklad w sztyfcie

1. Data: 2003-10-17 09:10:18

Temat: podklad w sztyfcie
Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem w posiadaniu podkladu w sztyfcie i chcialabym prosic o wskazowki co do
nakladania go. w tej chwili robie to w ten sposob, ze maze sie sztyfcikiem
dosyc oszczednie i rozsmarowuje zamaszystymi musnieciami paluszkow. jednak
mam wrazenie, ze sporo podkladu zostaje na palcach, a i efekt krycia jest
bardzo nieznaczny (moze za bardzo boje sie przesadzic). moze macie jakies
inne patenty?

-- kk

1. Data: 2003-10-17 09:43:40

Temat: Re: podklad w sztyfcie
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Kasia Kulpa" <k...@g...pl>

>jestem w posiadaniu podkladu w sztyfcie i chcialabym prosic o wskazowki co do
>nakladania go.

hm. ja maluje sobie po dwie linie na policzkach, jedna na czole, jedna
na nosie, kropke na brodzie i kreske wszerz szyi, po czym rozcieram.
ewentualnie dokladam tego sztyftu, jesli widze, ze gdzies sie nie
rozlozyl. nie wiem, jaki masz, ale moim nie da sie umalowac "za
bardzo" - teraz, po ponad roku stosowania, mam wprawe, ale na poczatku
szlo gorzej, a mimo to wygladalam ok.

anek

1. Data: 2003-10-17 11:42:28

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo nieznaczny (moze za bardzo boje sie przesadzic). moze macie jakies
Podklad w sztyfcie najlepiej rozprowadzac wilgotna gabeczka do
make-upu. Musi byc zwilzona i wycisnieta. Nabierasz podklad na gabeczke i
wklepujesz go sobie w twarz plynnymi ruchami. Dzieki temu podklad rozklada
sie rowno i lepiej trzyma. Najlepiej sprobuj najpierw wieczorem czy kiedys,
naucz sie techniki, a nie przed samym wyjsciem, bo roznie to bywa ;)

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-10-17 13:09:21

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> rozlozyl. nie wiem, jaki masz, ale moim nie da sie umalowac "za
> bardzo" - teraz, po ponad roku stosowania, mam wprawe, ale na poczatku

mam szisejido (taka wymowe tej nazwy slysze nagminnie, co niezmiernie mnie
smieszy :)). i musze stwierdzic, ze jest fajny, choc mnie akurat przydaloby
sie cos bardziej matujacego. dzieki za wskazowki, w sumie robie podobnie,
tylko jeszcze nie mam wyczucia, ile tego klasc.

-- kk

1. Data: 2003-10-17 13:11:58

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert <b...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> sie rowno i lepiej trzyma. Najlepiej sprobuj najpierw wieczorem czy kiedys,
> naucz sie techniki, a nie przed samym wyjsciem, bo roznie to bywa ;)

moze to i dobry sposob, ale czy polowa nie zostanie na tej gabeczce? no i ten
sztyft jest dosc "gesty".

-- kk

1. Data: 2003-10-17 14:07:17

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Kasia Kulpa:
> anek <a...@g...pl> napisał(a):
[...]
> mam szisejido (taka wymowe tej nazwy slysze nagminnie, co niezmiernie mnie
> smieszy :)).

To podziel się prawidłową wymową. ;)

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-17 19:36:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Oct 2003 14:07:17 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: Tako rzecze Kasia Kulpa:
: > anek <a...@g...pl> napisał(a):
: [...]
[...]
:
: To podziel się prawidłową wymową. ;)

Śisejdo.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-17 19:43:12

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
>: > mam szisejido (taka wymowe tej nazwy slysze nagminnie, co niezmiernie mnie
>: > smieszy :)).
>: To podziel się prawidłową wymową. ;)
> Śisejdo.

A akcent jak?

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-17 19:54:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Oct 2003 19:43:12 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
: >: > mam szisejido (taka wymowe tej nazwy slysze nagminnie, co niezmiernie mnie
: >: > smieszy :)).
: >: To podziel się prawidłową wymową. ;)
: > Śisejdo.
:
: A akcent jak?

gdzies tak posrodku :)

kasica

1. Data: 2003-10-19 18:18:38

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl>

>mam szisejido (taka wymowe tej nazwy slysze nagminnie, co niezmiernie mnie
>smieszy :)).

to calkiem podobne do tego, co powinno sie slyszec, gdyby
sprzedawczynie wiedzialy na pewno, ze to firma japonska, a nie
amerykanska lub francuska (onegdaj uslyszalam cos w rodzaju szisiduu,
z akcentem na ostatnia sylabe ;) szajsejdo tez raz sie jakiejs
sprzedawczyni wymsknelo - nie czulam sie na silach poprawiac, bo
mialam ochote tylko na uczciwy kwadrans turlania sie po podlodze.

>i musze stwierdzic, ze jest fajny, choc mnie akurat przydaloby
>sie cos bardziej matujacego. dzieki za wskazowki, w sumie robie podobnie,
>tylko jeszcze nie mam wyczucia, ile tego klasc.

mhm. matujacych sztyftow chyba brak, mozesz ewentualnie poklepac sie
jakims pudrem w kamieniu. co do ilosci - nie przyciskaj sztyftu do
twarzy, tylko tak lekko maznij, niedbale nawet. dzis rano sie tym
malowalam na lekkim autopilocie i znow wyszlo bezblednie, wiec to
naprawde jest idiotoodporny sposob.

anek

prezent na nowe mieszkanie
roz