Re: podkłady MF i inne...

From: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podkłady MF i inne...
Date: Sun, 03 Dec 2006 23:59:39 +0100

dnia 2006-12-03 20:54 Nixe powiedzial/a :
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:ekug7m$384$1@news2.ipartners.pl>

> Jest. To Ivory Rose i jest jasnoróżowy. Tak wręcz porcelanowy.
> Jeśli masz jaśniutką cerę, to jest idealny. Na normalnej i ciemnej może
> dać efekt gejszy ;-)

Zdecydowanie ten IvoryRose będzie za jasny dla Oli, wnioskując po innych
kolorach, których używała. Ale OIDP to True Match ma różne warianty
odcieni. Najlepiej oczywiście wyposażyć się w próbkę - ja swoją dostałam
w sephorze do słoiczka i tak przekonałam się i do odcienia i do właściwości.

> To właściwie buteleczka z pompką.
> Nie wiem, czy da się wydobyć wszystko do końca, bo to mój pierwszy
> podkład, ale może poprzedniczka się wypowie.

Bardzo praktyczna jest ta buteleczka, można z niej dowolną ilość łatwo
wycisnąć - począwszy od tych najmniejszych. Końcówkę podkładu wydobywam
odkręcając słoiczek - ale to ostatnie 2 dni podkładu, z resztą radzę
sobie przez pompkę.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;