podkłady MF i inne...

1. Data: 2006-12-01 03:09:10

Temat: podkłady MF i inne...
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny!

Mam pytanie o podkład, pewnie było miliony razy, ale nie moge znalezc
odpowiedzi na moje konkretne pytanie... Mam nadzieje ze wybaczycie i
doradzicie ;-))

Jesli chodzi o podklady to jestem im raczej wierna - od dawna uzywalam
Lasting Performance MF. Bardzo odpowiadala mi konsystencja, rozprowadzanie
sie, trwalosc, pudrowe wykonczenie - jednym slowem wszystko oprocz koloru.
Uzywalam 102 - mam dosc jasna cere... Kiedys mialam nawet w zimie 101, Ivory
Beige bodajże, ale ten byl chyba za jasny i wygladalam jak trup. A potem
juz i tak nie moglam go dostac. 102 byl bardzo ok, w chwili nakladania. Ale
juz jak zastygal na skorze to na krancach tworzyla mi sie krawedz maski,
takiej rozowej, ble... I w ogole kolor sie zmienial w trakcie nakladania na
taki wkurzajacy rozowawy... W koncu powiedzialam dosc, postanowilam cos
zmienic i zakupilam sobie tez MF, ale Colour Adapt - no zeby nie bylo tych
krawedzi maski. Mam odcien Warm Almond i jestem nim zachwycona - nie jest
rozowy, nie zostawia wyraznych krawedzi na jasnej szyi... Skora wyglada
naturalnie, zdrowo. Mysle ze to dobry dla mnie kolor. No tylko, ze jednak
Colour Adapt jest o wiele mniej kryjacy i oczywiscie mniej trwaly od LP. I
jednak jego konsystencja mniej mi odpowiada niz LP.
I teraz mam pytanie - czy znacie cos, co mialoby cechy ogolne zblizone do
Lasting Performance ale bogatsza i nierozowa kolorystyke? Cos takiego zeby
bylo trwale i kryjace jak Lasting Performance, a mialo kolor jak Warm Almond
z Colour Adapt byłoby moim idealem! Nie musi to byc MF, no ale tez wazne
zeby nie kosztowalo fortuny... Powiedzmy do 100 zl...
I jeszcze jedno pytanie - jak to jest, ze w sklepie Lasting Performance
kosztuje 56 zl, a na allegro mozna kupic za 26? To bezpieczne? Oryginalne?
Opakowania wygladaja identycznie, wiec? Kupowac na Allegro? Moze polecicie
jakichs sprawdzonych sprzedawcow? W koncu to 2x taniej, nawet by mozna
poeksperymentowac... Ale z drugiej strony nie chce eksperymentowac na buzi z
jakimis podrobami... Jak powiecie ze to oryginaly to nie wiem czy sie
uciesze, czy rozplacze ze do tej pory tyle kasy w bloto wyrzucilam ;-))

2. Data: 2006-12-01 16:12:43

Temat: Re: podkłady MF i inne...
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> kosztuje 56 zl, a na allegro mozna kupic za 26? To bezpieczne?
> Oryginalne? Opakowania wygladaja identycznie, wiec?

Ja kupuje LP (wczesniej L'oreale) na targu za 30 zl i sa na 100% oryginalne,
wiec na allegro cena 26 jest moim zdaniem realna.
Pozdrawiam-Madzia K.

3. Data: 2006-12-03 11:16:07

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-01 04:09 Ola powiedzial/a :

> [...]
> sie, trwalosc, pudrowe wykonczenie - jednym slowem wszystko oprocz koloru.

Też używałam LP, aż wycofali mój kolor. Od tamtej pory zużyłam już
trzeci słoiczek True Match L'oeal. Wykończenie delikatne, lekko pudrowe,
ale mocno kryje i nie tworzy maski. Nie wiem jak tam z kolorem, mnie
odpowiada najjaśniejszy odcień, bom bladziuch. Ale z ciemniejszych też
coś znajdziesz.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

4. Data: 2006-12-03 12:33:50

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości

>zużyłam już trzeci słoiczek True Match L'oeal. Wykończenie >delikatne,
>lekko pudrowe...

Dziękuję za podpowiedź! Popatrzyłam na razie w necie, w poniedziałek
przyjrzę się z bliska w jakiejś drogerii i może spróbuję. Ten najjaśniejszy
odcień nie jest różowy? I jeszcze mam pytanie o ten słoiczek, da sie z
niego wydobyć podkład do końca? Bo mi zawsze szkoda jak zostaje... W LP, gdy
wycisnac juz sie nic nie dalo w srodku zostawalo jeszcze podkladu na 4-5
uzyc! Ale sprawa była łatwa - rozcinałam opakowanie i sobie wybieralam
wszystko do ostatka paluszkiem... A tu jak jest?

5. Data: 2006-12-03 16:26:48

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeszcze podkladu na 4-5 uzyc! Ale sprawa była łatwa - rozcinałam
> opakowanie i sobie wybieralam wszystko do ostatka paluszkiem... A tu jak

Tu tez zostaje na kilka zuzyć i nie da sie tego wydobyc bo opakowanie jest
szklane ;-/

Pozdr
Ania

6. Data: 2006-12-03 19:51:33

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Anna B./Sana/ <a...@S...pl> pisze:

> Od tamtej pory zużyłam już
> trzeci słoiczek True Match L'oeal. Wykończenie delikatne, lekko
> pudrowe, ale mocno kryje i nie tworzy maski.

Potwierdzam. Naprawdę świetny podkład. Twarz pozostaje idealnie matowa od
godziny 18:00 do 4:00 przy zmiennych temperaturach otoczenia ;-) Polecam do
tego puder o lekko pastowatej konsystencji w kompakcie o tej samej nazwie.

Jedyny szkopuł - nie bardzo nadaje się do suchej i przesuszającej się cery.

--
Nixe

7. Data: 2006-12-03 19:54:05

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekug7m$384$1@news2.ipartners.pl>
Ola <d...@v...pl> pisze:

> Ten najjaśniejszy odcień nie jest różowy?

Jest. To Ivory Rose i jest jasnoróżowy. Tak wręcz porcelanowy.
Jeśli masz jaśniutką cerę, to jest idealny. Na normalnej i ciemnej może dać
efekt gejszy ;-)

> I jeszcze mam pytanie o ten
> słoiczek, da sie z niego wydobyć podkład do końca?

To właściwie buteleczka z pompką.
Nie wiem, czy da się wydobyć wszystko do końca, bo to mój pierwszy podkład,
ale może poprzedniczka się wypowie.

--
Nixe

8. Data: 2006-12-03 20:09:53

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem, czy da się wydobyć wszystko do końca, bo to mój pierwszy
> podkład, ale może poprzedniczka się wypowie.

Mialam bodajze invisible lift, buteleczka taka sama i przypomocy pompki
wydobywalo sie z niego niemalze wszystko.
Pozdrawiam-Madzia K.

9. Data: 2006-12-03 22:59:39

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-03 20:54 Nixe powiedzial/a :
> [...]
>
> Jest. To Ivory Rose i jest jasnoróżowy. Tak wręcz porcelanowy.
> Jeśli masz jaśniutką cerę, to jest idealny. Na normalnej i ciemnej może

Zdecydowanie ten IvoryRose będzie za jasny dla Oli, wnioskując po innych
kolorach, których używała. Ale OIDP to True Match ma różne warianty
odcieni. Najlepiej oczywiście wyposażyć się w próbkę - ja swoją dostałam
w sephorze do słoiczka i tak przekonałam się i do odcienia i do właściwości.

> To właściwie buteleczka z pompką.
> Nie wiem, czy da się wydobyć wszystko do końca, bo to mój pierwszy
> podkład, ale może poprzedniczka się wypowie.

Bardzo praktyczna jest ta buteleczka, można z niej dowolną ilość łatwo
wycisnąć - począwszy od tych najmniejszych. Końcówkę podkładu wydobywam
odkręcając słoiczek - ale to ostatnie 2 dni podkładu, z resztą radzę
sobie przez pompkę.

10. Data: 2006-12-04 05:43:04

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>True Match ma różne warianty odcieni. Najlepiej oczywiście wyposażyć się w
>próbkę - ja swoją dostałam w sephorze do słoiczka i tak przekonałam się i
>do odcienia i do właściwości.

Ja wczesniej tez mialam True Match i bardzo mi sie dobrze z nim chodzilo,
choc przez moja sucha cere musialam sporo kremu odzywczego najpierw wklepac.
Teraz probuje infaillible i tez jest bardzo fajny tylko, ze jak dla mojej
suchej cery to chyba mniej odpowiedni niz True Match, albo mi cera jescze
bardziej wyschla ;) Probki maja w kazdym wiekszym kosmetycznym. Kolory maja
bardzo ladne w trzech tonacjach, zimnych, ciepych i neutralnych, jak kto
woli.
http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7015354-7010001.html

>można z niej dowolną ilość łatwo wycisnąć

Tak, opakowanie jest dosc wygodne, na koncu zostaje tylko odrobina, tak jak
napisala Anna.

--
pozdr,
ewka

Gdzie tani fryzjer w Warszawie na Ursynowie
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying
wlosy - reanimacja