[podkłady] Uprzejmie donoszę...

1. Data: 2005-09-12 15:18:39

Temat: [podkłady] Uprzejmie donoszę...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... City Matt wróciło pod postacią Lirene (wcześniej było Privi). Kosztuje
19 zł i bosssssssssssssssko pachnie. Nie wiem, co oni tam dają, ale zapach
jest wspaniały :) Na szczęście najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny
i to pomogło mi powstrzymać żądzę zakupów. Wchłania się fajnie, jest bardzo
aksamitny - swego czasu, o ile dobrze pamiętam, sporo osób go chwaliło. No
więc jest. I jest też wersja rozświetlająca, i też ma w nazwie City, tylko
nie pomnę, co dalej.
A, i jeszcze dla wrocławianek specjalne info: w perfumerii... (kurna chata,
znowu zapomniałam, jak się nazywa)... tej na Piłsudskiego, tuż koło
skrzyżowania z Zielińskiego, coś tam ...Mini, jeśli się ktoś zdecyduje na
zakup któregoś z kosmetyków Lirene (zdaje się, że chodzi o kolorówkę,
raczej nie o pielęgnacyjne), to robią makijaż gratis.
Oczywiście z Lirene żadne relacje finansowe mnie nie łączą :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-12 15:37:30

Temat: Re: [podkłady] Uprzejmie donoszę...
Od: "white.apple" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Sep 2005 17:18:39 +0200, Kruszyzna <k...@g...pl> wrote:
> ... City Matt wróciło pod postacią Lirene (wcześniej było Privi).

Piszesz o tym? http://www.lirene.pl/pl/lirene_pudry/fluidy.php
Ja jestem z tych podkladow bardzo zadowolona :)))

white.apple

1. Data: 2005-09-12 16:05:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 12 września 2005 17:37
użytkownik white.apple, sącząc kawkę, wyklepał:

> Piszesz o tym? http://www.lirene.pl/pl/lirene_pudry/fluidy.php

Nie, City Matt wygląda zupełnie inaczej.

> Ja jestem z tych podkladow bardzo zadowolona :)))

Ja z tych rówież :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-12 17:37:26

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro temacik o podkladach, to musze pochwalic Yves Rocher.
Kupilam wczoraj promienny podklad Yria i jestem bardzo zadowolona.
Nie wysusza, fajnie sie rozprowadza, i co najwazniejsze, nie widac go na
twarzy.
Duzo lepszy od mojego dotychczasowego faworyta, Translucida L'Oreala.
Ogromny minus za butelke bez pompki.

Wioletta.

1. Data: 2005-09-12 22:18:32

Od: "white.apple" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... City Matt wróciło pod postacią Lirene (wcześniej było Privi).
> Kosztuje
> 19 zł i bosssssssssssssssko pachnie.
Moglabys podac mi jakiegos linka gdzie byloby zdjecie tego cudenka?
Szukalam w necie ale znalazlam tylko wspomniany Privi, wychwalany na
kazdym prawie kroku :)

white.apple

1. Data: 2005-09-13 05:30:44

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/13/2005 12:18 AM,Użytkownik white.apple usiadł wygodnie i napisał:

> Moglabys podac mi jakiegos linka gdzie byloby zdjecie tego cudenka?
> Szukalam w necie ale znalazlam tylko wspomniany Privi, wychwalany na
> kazdym prawie kroku :)
>
> white.apple

Orrrany, musze sobie kodowanie w domu ustawic, sorki. Jesli juz ta
nowosc jest na ich stronach, to podesle, jak znajde.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-13 05:36:21

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/13/2005 7:30 AM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

> Jesli juz ta
> nowosc jest na ich stronach, to podesle, jak znajde.

sprawdzilam, na ich stronie jeszcze tego nie ma. Opakowanie jest
srebrne, ksztaltem przypomina walec, ktorego podstawa jest elipsa :),
czyli to nie jest tubka. Opakowanie jest z pompka. Napisano na nim
Lirene City Matt.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-13 05:46:18

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> ... City Matt wróciło pod postacią Lirene (wcześniej było Privi). Kosztuje
> 19 zł i bosssssssssssssssko pachnie.

Wrrr! Będziesz odpowiedzialna za rozpuszczenie mojej kasy! ;)
Ale moja mama jest wieljką wielbicielką tego cuda, więc jej kupię :)

Gdzie to nabyć? W supermarkecie będzie, czy mam skierować kroki do
perfumerii, czy innego sklepu specjalistycznego?

Czarnulka

1. Data: 2005-09-13 06:15:21

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/13/2005 7:46 AM,Użytkownik Czarnulka usiadł wygodnie i napisał:

> Gdzie to nabyć? W supermarkecie będzie, czy mam skierować kroki do
> perfumerii, czy innego sklepu specjalistycznego?

Hmmm, ja widziałam w takiej zwykłej perfumerii niesupermarketowej, ale
przyznam, że to był akurat sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Zawsze są
świetnie zaopatrzeni :) W Rossmannie tego nie widziałam.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-13 07:52:34

Od: "Ania" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ten podkład jest na stronie erisa

http://www.sklep.eris.pl/produkt.php?id=597

Trzeba wejść na www.eris.pl i potem w sklep i od razu w Lirene
Spróbowałam go w sobotę, jak na taki tani , to może być, choć słabo matuje.
Pozdrawiam Ania.
> Moglabys podac mi jakiegos linka gdzie byloby zdjecie tego cudenka?
> Szukalam w necie ale znalazlam tylko wspomniany Privi, wychwalany na
> kazdym prawie kroku :)
>
> white.apple

Czy to jest anoreksja?
kolczyki
Tatuaż
Laser w walce z przebarwieniami na twarzy
meridia na Słowacji