Re: podoba wam się carla?

Data: 2009-01-27 19:19:17
Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Bluzgacz <b...@g...com>

On 26 Sty, 23:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Projektujesz. Mój facet tylko raz daje kobiecie słowo. I własnie ja je mam.

Jestes taka glupia i naiwna. Ile razy takie historie mialy juz
miejsce, a pozniej byl wielki zawod.
Twoja pewnosc siebie sugeruje, ze twoj facet jest meska pizda, ktora
nie ma zadnego zdania i ktora caly czas kierujesz.
Gratuluje.

> Ale cóż - to są rejony ludzkiej mentalności, o których takie coś, jak ty,
> nie ma zielonego pojęcia.

Zapewne sa, ale nie tobie o nich pisac, czy mowic. Nie moze prawic o
tym ktos, kto jest notorycznym klamca i dwulicowa pizda, zacofana do
granic absurdu.
Oszczedz innym swojej hipokryzji przyglupie.

Jak twojej kobiecie zmiękną cycki, to pójdzie w
> odstawkę. To pewne.

Na ten temat tez nie powinnas sie wypowiadac jako wlascicielka cyckow,
plaskich bardziej niz Ziemia w wierzeniach starozytnych.
Swoja droga wyrazenie "sprzedac plaskacza" - tak popularne wsrod
gowniarstwa - w twoim wydaniu nabiera zupelnie innego wydzwieku....

Bluzgacz