Re: podoba wam się carla?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: podoba wam się carla?
Date: Fri, 30 Jan 2009 20:44:40 +0100
<glkjsq$bfo$1@news.onet.pl> <glkv2p$563$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<u...@4...net>
<3...@v...googlegroups.com>
<wbruztnlajp$.1j7ggcf8hah4x.dlg@40tude.net>
<1...@p...googlegroups.com>
<c...@4...net>
<gllj1o$lra$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gllj6p$25d$1@news.onet.pl>
<glmj3a$2np$1@inews.gazeta.pl>
<1dmk99fxp9mqt.6owz2u558t4k$.dlg@40tude.net>
<7...@n...googlegroups.com>
<glvgr5$7mi$1@news.onet.pl>

Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:24:42 +0100, Aicha napisał(a):

> No i coś Ty Bluzgaczu narobił najlepszego? Stworzyłeś potwora! Ja już
> od dawna podejrzewałam, że Ikselka Cię wykorzystuje, a teraz mam
> pewność - musi uwielbiać Twoje słowne bdsm, skoro po każdym poście
> pisze "kocham cię" albo "kochanie". Komuś, kto ma tak uległą naturę
> (mąż mi wybrał oprawki, mąż mnie wyciągnął ze szkoły, dałabym się
> upić)

To tylko przeniesienie z alkowy, biedna niedopieszczona kobietko :-)
Mąż mnie także na rękach nosi, karmi, ubiera i myje - najbardziej lubi,my
pod prysznicem... Upsss... To Ty tu jesteś od TYCH opowiastek :-)

> potrzeba bardzo niewiele, żeby zacząć realizować swoje fantazje,
> szczególnie jak nie pracuje i ma wolną chatę. A teraz, kiedy las jej
> wyrósł jak na drożdżach po zasileniu unijnymi dopłatami, będzie miała
> skąd brać materiał na wyposażenie studia. I jak zacznie puszczać w
> necie swoje fotki,

A wiesz, mam ochotę :-)

> to mojomichałowe studio straci cały dochód z
> reklam...

Ale produkcja :-)
Widac, że nigdy nie miałaś do czynienia z lasem... ;-P