podoba wam się carla?

41. Data: 2009-01-26 20:06:49

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 19:08, medea <e...@p...fm> wrote:

> Rodowicz - zgadzam się - legenda polskiej muzyki. Świetnie śpiewa,
> prawdziwa artystka. No i nie śpiewa nigdy szmiry.

Chyba raczysz zartowac...
Znaczna czesc jej utworow mozna smialo zaliczyc do tych z typu
kiczowatych itp.
Przeciez kawalki w jej wykonaniu to typowa muzyka do kotleta. No ok,
wyzej niz Krawczyk, to na pewno, ale to ten sam styl.

BTW: Kayah spiewala moze Im in alu, Ofry?

42. Data: 2009-01-26 20:14:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]

Wychodzi jej, jak śpiewa nieswoje piosenki IMO. Z Bregowiczem miała swój
najlepszy czas (pomijając jej beznadziejne teksty - nieudolne przekłady
lub parafrazy) i tego sukcesu pewnie już nie uda się jej powtórzyć.
Teksty pisze tak prymitywne, że aż żenujące jest słuchanie tego. Jeden
jedyny jej się udał, ale pewnie dlatego, że krótki - tekst na najnowszej
płycie Rodowicz.

Ewa

43. Data: 2009-01-26 20:18:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 12:03:47 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> wrazenia, ze cywilizacyjnie jest to metropolia ze swietnymi
> perspektywami, gospodarczo rozwinieta itp, bo znowu mitologizujesz,
> jak to masz w zwyczaju.
> Kielce oraz Szkieletczyzna zawsze byly i beda jebanym zadupiem Polski
> i kazdy, kto mieszka w czesciach kraju, ktore sa bardziej rozwiniete
> albo po prostu: ROZWINIETE, uwaza ten twoj rejon za niezly ciemnogrod
> i delikatnie mowiac porazke. "Szkieletczyzna" - pojecie, ktorego uzyl
> kiedys Rewinski jeszcze w czasach kabaretu Tey, wlasnie oznacza takie
> zasciankowo-zadupiaste okolice w ktorych mieszkasz. Jedyne z czego

Spierdalaj.
PS. Uzyłam tego słowa tylko dlatego, że może je zrozumiesz - jest z twojego
słownika.

44. Data: 2009-01-26 20:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 12:06:49 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> wyzej niz Krawczyk, to na pewno, ale to ten sam styl.
>
> BTW: Kayah spiewala moze Im in alu, Ofry?

Tępaku, tu się mówi o głosie, a nie o kawałkach.

45. Data: 2009-01-26 20:24:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...i wystudiowana wg własnego (jak przypuszczam) wyobrażenia, sztuczna i
> groteskowa z tego względu mimika twarzy.

Z tym już przesadziłaś. Faktem jest jednak, że mogłaby sobie darować
image cukierkowej laleczki, zwłaszcza że wygląda o wiele lepiej w wersji
normalnej.
Co do głosu się nie zgadzam. Ona potrafi z niczego zrobić COŚ swoim
śpiewem, uszlachetnia. Posłuchaj tej kolędy, nie mogłam się nasłuchać
jej w tym roku (znalazłam tylko takie nagranie na youtubie, wizja nie
pasuje do śpiewu, ale za to AMJ fajnie tam wygląda) "Gdy się Chrystus
rodzi", zaczyna się 2:30:

http://www.youtube.com/watch?v=dE-DOwDdWIY

Ewa

46. Data: 2009-01-26 20:25:36

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No to skończ wreszcie może, co???
> Znowu cie słowotok dopadł, ambitniaku.
> :-D

Uwielbiam patrzec jak sie szmacisz swoja hipokryzja i zaklamaniem
mendo.
Dostarczasz tej rozrywki codziennie i zawsze mozna na ciebie liczyc w
tej kwesti klaunie pierdolony.

PS. Co ze sprawa naslania na mnie policji, za to ze PODOBNO komus
grozilem przyglupie?
Przyznasz sie, ze okazalas sie zwykla cienka pizda i debilem, czy
nadal bedziesz udawala ze jestes konsekwentna, prawdomowna i masz
charakter?

Bluzgacz

47. Data: 2009-01-26 20:37:11

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Spierdalaj.
> PS. Uzyłam tego słowa tylko dlatego, że może je zrozumiesz - jest z twojego
> słownika.

Nie musisz tlumaczyc swojego prostactwa w ten sposob.
Kazdy kto cie czytal wie o tej twojej cesze juz od dawna.
Niedlugo tobie tez ktos tak powie i skonczysz jak zona Kazia M.
hehehe...

Bluzgacz

48. Data: 2009-01-26 20:38:06

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tępaku, tu się mówi o głosie, a nie o kawałkach.

Tepak to cie zrobil i spierdolil jak widac.
Pytalem o kawalek jebana idiotko, bo bylem ciekaw, czy istnieje takie
wykonanie, wiec stul parszywy ryj i wypierdalaj.

Bluzgacz

49. Data: 2009-01-26 20:38:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie, lubię ją. Śpiewa popowe piosenki, ale robi to IMO bardzo dobrze.

Chodziło mi o ten kawałek:

Ofra Haza

http://www.youtube.com/watch?v=X_ZE4fAraCc

Harris Alexiou