podobno jakas choroba immunologiczna

1. Data: 2004-07-22 17:18:26

Temat: podobno jakas choroba immunologiczna
Od: "Ania K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam pytanko do zorientowanych
od dluzszego czasu mam problem z nogami, glownie z biodrami, a ostatnio
jeszcze z paluchem u nogi, szybko sie mecze, na dodatek mam anemie, wysokie
OB - 98, i co najsmutniejsze - poronilam.
po przejsciu nawet niedlugiego odcinka drogi zaczynaja mnie bolec biodra,
potem cierpna mi cale nogi az do stop, robia sie jak z waty.
co do palca - jest caly fioletowy i potwornie boli, puchnie cala stopa
mialam przeswietlany palec, na zdjeciu w porzadku
mialam badane zyly - tez w porzadku (w miare, mam sklonnosci do zylakow)
ciagle mnie pytaja ile mam lat, wiec sie przyznam, ze 27, skoro to wazne
dzis lekarz (kolejny) powiedzial, ze to moze byc jakas choroba
immunologiczna, czekam na termin na badania
czy mozecie mi powiedziec, co to moze oznaczac?
prosze o odpowiedzi
Anka K.

2. Data: 2004-07-22 20:56:33

Temat: Re: podobno jakas choroba immunologiczna
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 19:18:26 +0200, "Ania K"
<n...@p...onet.pl> wrote:

Trudno nawet okreslic co to moze byc w przyblizeniu.
Podejrzewam, ale na podstawie opisu tak na 15% cos z watroba, ale nie
tylko. Moze byc jeszcze sledziona, tez na 15%.
Ogolnie to co ma oczyszczac krew.
Nie wiem co jesz, jak pracujesz itp.

Moze zawolaj na GG 3736633

Pozdrawiam
Klapuch

3. Data: 2004-07-23 06:21:20

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc !!!!
lekarz pewnie powiedzial Ci , ze to moze byc choroba autoimmunologiczna.
choroba autoimmunologiczna to taka, w której uklad odpornosciowy gospodarza
tj. np. twój atakuje wlasne komórki.Moga to byc komórki jednego organu np.
watroby, lub rózne np. komórki krwi, skóra, itp.Jest wiele chorób
autoimmunologicznych, a Twoje objawy moga sugerowac taki rodzaj choroby(
anemia, bóle stawów, poronienie i wysokie OB). nie wiem czy masz stany
podgoraczkowe , pocisz sie , czy chudniesz, czy twoja skóra nie reaguje
nadmierna czerwienia na slonce, wiec nie moge ci nic wiecej powiedziec.
musisz poczewkac na wyniki badan jakie ci zleci lekarz.
pozdrawiam .Renia

Uzytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l>
napisal w wiadomosci news:m9a0g01o2c4ciml204nv1v2eskje4tfb5d@4ax.com...

4. Data: 2004-07-24 13:25:15

Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

> Trudno nawet okreslic co to moze byc w przyblizeniu.

Zgadzam sie;.

> Podejrzewam, ale na podstawie opisu tak na 15% cos z watroba, ale nie
> tylko. Moze byc jeszcze sledziona, tez na 15%.

Tralalalalala

> Nie wiem co jesz, jak pracujesz itp.
>
> Moze zawolaj na GG 3736633

Moz.e nie wo?aj, gos'c' bredzi w malignie.

Leszek

5. Data: 2004-07-24 13:25:25

Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

> Trudno nawet okreslic co to moze byc w przyblizeniu.

Zgadzam się.

> Podejrzewam, ale na podstawie opisu tak na 15% cos z watroba, ale nie
> tylko. Moze byc jeszcze sledziona, tez na 15%.

> [...]

Może nie wołaj, gość bredzi w malignie.

Leszek

6. Data: 2004-07-28 09:11:30

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przypomina mi to horobe na ktora zapadl jakis czas temu ojciec mojej
przyjaciolki. Objawy o ktorych mowisz sa brdzo podobne.

W jego przypadku byla to choroba autoimmunologiczna wywolana przez szczepienie
przeciw grypie.
Szczepilas sie moze jakos ostatnio?
Albo mozesz przeszlas bardzo ciezka grype?

Ewa

7. Data: 2004-07-28 14:06:46

Od: "Artur Lew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo mozesz przeszlas bardzo ciezka grype?
A mozesz podac wiecej szczegolow ?

Artur Lew

8. Data: 2004-07-28 14:29:21

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz podac wiecej szczegolow ?
>
> Artur Lew

Witam,

Szczerze mówiąc nie jestem lekarzem. Poza tym znam sytuację z opowieści mojej
przyjaciółki. Nie chcę też opisywać ego w kontekście postu i Ani, bo można się
przestraszyć, więc przyjmijmy to co napiszę jako opowieść o przypadku tej
choroby.

Z tego co wiem, w wyniku przyjęcia szczepionki Oli tata zachorował dość ciężko
na grypę. Trwało to jakieś dobre 2-3 tygodnie, wysoka gorączka... Jakieś parę
miesięcy później zaczęły się u niego objawy opisane w tym poście. Z czasem
zaczęły się pogłębiać, w końcu wyglądało rozpoczął się zanik mięśni,
obumieranie nerwów, objawy osteoporozy, kłopoty z krążeniem, o chodzeniu i
jedzeniu już nie wspomnę ... W 2 lata z w pełni zdrowego człowieka w bardzo
dobrej kondycji fizycznej i zdrowym trybie życia choroba zrobiła wraka. W
ostatecznej fazie choroby nie mógł już oddychać samodzielnie.

Co do leczenia, wiem, że jakieś leki kupowali za ogromne pieniądze, ale
niestety nic nie pomogło. Były to leki wpływające na system odpornościowy -
tyle niestety tylko wiem.

Jego organizm zaatakował i zniszczył sam siebie :(

Pozdrawiam
Ewa

androcur
Regresja
do ginekologa
do ginekologa
czy sa dostepne w aptekach testy na grupe krwi