Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.
pwr.wroc.pl!not-for-mail
From: "Rybka" <r...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podrobka czy nie? - porsze o rady
Date: Tue, 18 May 2004 20:02:24 +0200
Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
Lines: 41
Message-ID: <c8dj3b$d8t$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
References: <c8df9i$7uj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
<7...@4...com>
NNTP-Posting-Host: wodzik.ha.pwr.wroc.pl
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:82820
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> po tym, że za ten tusz sprzedający dostał już jednego neutrala i
> drugiego za inny tusz. oraz parę innych nieprzychylnych komentarzy 9w
> tym za podróbkę perfum Lancome). dla mnie to jest wystarczające
> ostrzeżenie.
>
Jasne, te komentarze sprawily, ze zaczelam watpic co do uczciwosci
sprzedawcy, mial duzo tez pozytywow, ale nie mam juz watpliwosci po tym jak
zapytalam go wprost o oryginalnosc to otrzymalam informacje:
"Te tusze kupiłem w Polsce i nie dam gwarancji na ich oryginalność!Osoba,
która mi je sprzedawała ręczyła głową- "panie 100% oryginał przywiozłem je z
Francji" i machała fakturami z Francji za ich zakup!Tylko za towar
sprowadzony osobiście w pełni odpowiadam, tego osobiście nie
sprowadziłem!Zwrot kosztów będzie możliwy jednak po wymianie się
komentarzami bo już dwa negatywy dostałem "za darmo" do klientów którzy
pochopnie licytowali a potem się rozmyślali i chcieli zrezygnować z zakupu
grożąc negatywami! Zwrot będzie możliwy tylko w kwocie zakupu + koszt
wysyłki!"
W kolejnym mailu zapytalam co to znaczy, ze zwrot bedzie mozliwy dopiero po
wystawieniu komentarza, czy to oznacza, ze mam napisac wszytsko ok, towar
oryginalny (nawet jesli nie bedzie) i dopiero bede mogla go zwrocic?
W "odpowiedzi" na tego maila Sprzedajcy odwolala moja oferte z aukcji niby
"na moja prosbe"
Swietny sposob radzenia sobie z klientami, ktorzy zadaja niewygodne
pytania.Juz wiem skad tyle pozytywow i jak Pan stwierdzil, te 2 negatywy,
ktore dostal za darmo ;)
Usmiac sie mozna...
HA HA HA :)
Rybka (rozbawiona zaradnoscia pana Durracela :) )
|