Re: podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.

Data: 2006-11-02 22:58:12
Temat: Re: podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eichps$hcq$1@inews.gazeta.pl...

> i najlepiej zrownac wszystkich pensje, niezaleznie od poziomu
> wyksztalcenia, wkladu w jego zdobycie i odpowiedzialnosci zawodowej.
> Sorki, ale komuna juz byla. Tow. Gomulka zawsze mowil: nie dawac podwyzek
> lekarzom, oni zawsze sie sami wyzywia. Do tego zmierzamy? Skoro tak, to
> niech zyje klasa robotniczo-chlopska. Inteligencji stanowcze: NIE. :-))))
> Nie podoba mi sie porownywanie pracy odpowiedzialnej za zycie i zdrowie
> innych z praca lapacza na radarze, czy tez pania na stoisku monopolowym.
>
> pozdr.
>
> casus

A dlaczego niby nie porównywać. Widocznie komuś odpowiada, że zarabia 1400
brutto. I to niezaleznie czy jest lekarzem, czy pania w monopolowym. Tylko,
że pani w monopolowym nie ma perspektyw. A lekarz ma. Tylko musi przestać
narzekać i wziąć swój los w swoje ręce. I to niekoniecznie wyjeżdzając na
zachód.