Za wysokie tętno

1. Data: 2007-04-10 13:42:25

Temat: Za wysokie tętno
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 24 lata, przypadkowo odkrylem, ze mam wysokie tetno (od 120 do
140). Zrobione badania krwi nic nie wykazaly, tarczyca w porzadku.
Wybieram sie wiec do kardiologa, czy ktos moglby mi polecic kogos w
Warszawie? nie chcialbym isc w ciemno do tego, do kogo mam najblizej.

Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2007-04-10 15:31:16

Temat: Re: Za wysokie tętno
Od: "." <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ciśnienie jest dobre i tylko tętno wysokie, to zwróć uwagę przy
badaniu na możliwość wady zastawki. Wtedy krew wraca się przy pompowaniu i
serce, by to zrekompensować, zwiększa tętno. Nie wiem jak się nazywa badanie
które to wykrywa.

3. Data: 2007-04-10 21:44:43

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 15:42, z...@g...com wrote:
> [...]
> Wybieram sie wiec do kardiologa, czy ktos moglby mi polecic kogos w
> Warszawie? nie chcialbym isc w ciemno do tego, do kogo mam najblizej.

Zanim wybierzesz się do kardiologa warto wykonać echo serca. Bardzo
dobrym i uznanym w Warszawie specjalistą jest dr.Piotr Michałek.
Badanie można wykonać na ul.Waryńskiego 9 (Spółdzielnia Pracy
Specjalistów Rentgenologów im.prof. W.Zawadowskiego), tel.
022-621-23-49,022-25-38-80. Dr.Michałka można zapytać, czy nie
zechciałby umówić się na konsultację lub czy nie mógłby kogoś polecić.
Przed wizytą u kardiologa warto wykonać również badanie Holtera (24-
godz.EKG). I oczywiście kontrolować ciśnienie tętnicze, by
zaobserwować, czy nie ma ono przypadkiem wpływu na tętno i na odwrót.
Na wizytę u kardiologa należałoby wziąć ze sobą wyniki badań krwi
(morfologia, cholesterol LDL, HDL i całkowity, no i oczywiście wyniki
poziomu hormonów tarczycy).

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2007-04-10 21:46:01

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 17:31, "." <a...@...org> wrote:
> [...]
> serce, by to zrekompensować, zwiększa tętno. Nie wiem jak się nazywa badanie

Przede wszystkim echo serca.

Pozdrawiam,
Maja

5. Data: 2007-04-11 21:26:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...
On 10 Kwi, 17:31, "." <a...@...org> wrote:
> [...]
> badaniu na możliwość wady zastawki. Wtedy krew wraca się przy pompowaniu i
> serce, by to zrekompensować, zwiększa tętno. Nie wiem jak się nazywa

"jest gdzieś lecz niewiadomo gdzie..." ;P

6. Data: 2007-04-12 13:38:15

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 23:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Maja
>
> "jest gdzieś lecz niewiadomo gdzie..." ;P

Wystarczy wejść w profil i wiadomo, gdzie.

Maja

7. Data: 2007-04-12 18:03:48

Temat: Re: podwyższyć Mai tętno
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...
On 11 Kwi, 23:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Maja
>
> "jest gdzieś lecz niewiadomo gdzie..." ;P

Wystarczy wejść w profil i wiadomo, gdzie.

-a myślisz że ktoś cię szuka [chocby po profilu...?] ;P

8. Data: 2007-04-12 20:21:23

Temat: Re: Sky i jego za niskie tętno
Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 20:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1176385094.145046.46440@o5g2000hsb.go
oglegroups.com...
> [...]
>
> Wystarczy wejść w profil i wiadomo, gdzie.
>
> Maja
>
> -a myślisz że ktoś cię szuka [chocby po profilu...?] ;P

Udowodnij mi to i daj mi w końcu spokój. Nie interesuje mnie Twoje
towarzystwo.
A tak na marginesie, ta grupa nie służy do luźnych pogadanek, na które
Ty jak widać masz ochotę, a ja zdecydowanie nie. Nie z Tobą.

Maja

9. Data: 2007-04-12 22:14:46

Temat: podwyższyć Mai tętno ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 12 Kwi, 20:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Maja
>
> -a myślisz że ktoś cię szuka [chocby po profilu...?] ;P

Udowodnij mi to i daj mi w końcu spokój.

-jakoś nie czuję przymusu udowadniania czegokolwiek...zwłaszcza Majuś
tobie... ;)

Nie interesuje mnie Twoje
towarzystwo.
A tak na marginesie, ta grupa nie służy do luźnych pogadanek, na które
Ty jak widać masz ochotę, a ja zdecydowanie nie. Nie z Tobą.

-Ależ kto ci każe pogadanki [tu] prowadzić? Ja?!? ;)
Nie chcesz to nie pisz... ;P
Ale skoro piszesz-więc jednak chesz...być wysłuchana[przeczytana] a skoro
tak to i odpowiedź ci się godzi dać...nawet gdybyś deklarowała że jej sobie
nie życzysz...to co masz właściwie do gadania...przecież nie jesteś pępkiem
wszechświata...prawda? ;)

A swoją drogą -fakyznie mam niskie tętno[nie za-niskie]...spróbuj mi je
podnieść...jak ja tobie podnoszę...chyba że zaprzeczysz dla zasdy...[bycia
zimną...jak lód -co mnie akurat wisi bo nie pierwszyć to iceberg ktory
wpierw zmroziłem żeby gdy będę chciał...sobie wiosną rozmrozić] ;)))

10. Data: 2007-04-12 22:23:30

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 00:14, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1176409283.851307.143360@y5g2000hsa.g
ooglegroups.com...
> [...]
>
> Udowodnij mi to i daj mi w końcu spokój.
>
> -jakoś nie czuję przymusu udowadniania czegokolwiek...zwłaszcza Majuś

Już udowodniłeś.
I jeszcze raz przypomnę - ta grupa nie służy do luźnych pogadanek o
niczym.
EOT

Maja

fakoemulsyfikacja zaćmy