Re: podziały

Data: 2007-08-27 00:46:12
Temat: Re: podziały
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fat0pc$44g$28@inews.gazeta.pl...
> Dnia Sun, 26 Aug 2007 23:17:13 +0200, Sky napisze

> za dużo czytasz wymysłów nudzących się mózgowców

wymysłów nie czytuję -tylko liżę z wierzchu- dla posmaku amoku
a to czego mam za dużo pozostaw mojemu poczuciu łaknienia
instynkt zawsze sam najlepiej reguluje porzeby organizmu. ;)

> na każdym widać, do swojego masz bliżej, popatrz do lustra,
> czy nie czujesz niesmaku, albo sprawdź czy cię nie ma za drzwiami

sam se sprawdź...co widać w lustze...dzieciaku neostrady jako żywo ;P

na razie rozmawiamy o tobie
i pozwolę ci łaskwie przy tym
pozostać ;)