podziękowania dla Magdaleny Bassett

1. Data: 2000-03-06 19:31:10

Temat: podziękowania dla Magdaleny Bassett
Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdaleno, dzięki za przepis na piersi kurczaka z pieprzem i pieczarkami.
Wypróbowałam w niedzielę i to jest na prawde coś dla ludzi zagonionych,
którzy nie mają czasu na walkę z garnkami. Całość, od przygotowania
składników i sprzętu i utłuczeniem pieprzu, aż po nałożenie potrawy na
talerze, zabrała mi 40 minut. Będę powtarzać częściej.
Herbatka

1. Data: 2000-03-06 20:28:15

Temat: Re: podziękowania dla Magdaleny Bassett
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

tea wrote:

> Magdaleno, dzięki za przepis na piersi kurczaka z pieprzem i pieczarkami.
> Wypróbowa3am w niedzielę i to jest na prawde coś dla ludzi zagonionych,
> którzy nie mają czasu na walkę z garnkami. Ca3ość, od przygotowania
> sk3adników i sprzętu i ut3uczeniem pieprzu, aż po na3ożenie potrawy na
> talerze, zabra3a mi 40 minut. Będę powtarzać częściej.
> Herbatka

Dzieki, milo mi, ze ktos te potrawe bedzie kontynuowal. W takim razie opisze
ci tu historie tej potrawy. Gdy mieszkalam w Nowym Jorku, znajomi wpadli do
nas jednego wieczoru ze znajomym. Ten znajomy okazal sie wedrownym
kucharzem, ktory podrozuje dookola swiata, zachaczajac sie tu i tam we
francuskich restauracjach, na kilka miesiecy, a potem dalej. Gdy ci znajomi
wpadli do nas, my wlasnie bylismy w drodze do chinskiej restauracji i w domu
wlasciwie niczego specjalnie nie bylo. Ale gadu-gadu, i co by tu zrobic na
zab. Ja mowie, ze nic nie ma, ale ten kucharz (rudy, z broda, jak Mojzesz)
zaczal sie grzebac w zamrazalniku, w szafie, powyciagal rozne puszki i
paczki, i wlasnie stworzyl to danie, na moich oczach na szczescie, tak, ze
bylam w stanie powtorzyc. Ach, jak bym tak chciala miec takiego osobistego
nauczyciela, szczegolnie do kuchni hinduskiej, o ktorej nic nie wiem.
No, to teraz juz wiesz.

1. Data: 2000-03-07 09:13:53

Temat: piersi kurczaka z pieprzem i pieczarkami (E: podziękowania dla Magdaleny Bassett)
Od: j...@m...pl (Joanna Suchożebrska) szukaj wiadomości tego autora

A mozesz mnie podeslac przepis na priv?
dzieki - Joanna

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-07 16:43:14

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-08 11:58:37

Temat: Odp: podziękowania dla Magdaleny Bassett
Od: "Ilcia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bym poprosila, bo jakos nie moge znalezc tego przepisu.
Iza

1. Data: 2000-03-08 12:24:55

Od: "Ania" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rórnież dołączam się do tej prośby
Anka

<000001bf8809$6b1e6320$5e265cc2@joanna.macrosoft.pl>

1. Data: 2000-03-08 13:01:33

Od: "Dana" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

I ja rowniez z checia skorzystam:
d...@z...nl
Dzieki, Dana

Ania <a...@s...com.pl> schreef in berichtnieuws
rErx4.374$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-08 15:13:45

Od: "norway" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

I ja tez poprosze...

NORWAY

Użytkownik Ilcia <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nfrx4.225$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-08 15:17:13

Temat: Re: piersi kurczaka z pieprzem i pieczarkami
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dobry i latwy przepis na piersi kurzece na 2 osoby:

2 piersi
2 lyzeczki kruszonego pieprzu
2 lyzki masla
1/4 szklanki rosolu
1/4 szklanki smietanki
1/4 kg pieczarek
Ugotowany ryz na 2 osoby

Pieczarki pokroic i usmazyc. Piersi posypac grubo pieprzem i usmazyc na
masle
w glebokiej patelni, az brazowe po obu stronach. Zdjac piersi z patelni,

zalac ja rosolem i smietanka, dodac pieczarki i dusic 2 minuty. Wlozyc
piersi
spowrotem do patelni, doprowadzic do zawrzenia i podac na ryzu.
Zaznaczam, ze
ta ilosc pieprzu jest prawie kompletnie zneutralizowana smietanka, wiec
nalezy je naprawde grubo posypac.
Magdalena

1. Data: 2000-03-08 17:22:24

Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Magdaleno za szybka reakcje, ja wczoraj w ogole nie moglam wysylac
postow na grupe (niech zyje tepsa) i pewnie dlatego niektorzy uwazaja mnie
juz za sobka, co to zagarnia wszystkie przepisy dla siebie i ani mysli sie
nimi podzielic. Przepraszam, ale to nie moja wina.
Herbatka
Magdalena Bassett wrote in message <3...@w...net>...
> [...]
>Zaznaczam, ze
>ta ilosc pieprzu jest prawie kompletnie zneutralizowana smietanka, wiec

Dziad
Sodka
Przepis na beff ala strogonow poszukiwany!!!!!
Sos do spaghetti - prosba
Indyk w sosie