podziękowanie

1. Data: 2002-08-24 14:53:39

Temat: podziękowanie
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu - Starannie Opakowana - serdeczne podziękowania od antytalentu
ciastowego - Twój przepis na ciasto ze śliwkami jest naprawdę z serii tych
udajacych sie zawsze:-)

dziekuję,
Anna

1. Data: 2002-08-24 15:13:34

Temat: Re: podziękowanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Aug 2002 16:53:39 +0200, "Anna"
<q...@p...onet.pl> wrote:

>Krysiu - Starannie Opakowana - serdeczne podziękowania od antytalentu
>ciastowego - Twój przepis na ciasto ze śliwkami jest naprawdę z serii tych
> [...]

ale sie ciesze! dziekuje, ze Ci sie chcialo napisac :))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-24 15:46:02

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alez:-) wykorzystac i nie podziekowac?...;-)
Anna

wiadomosci news:nj8fmu8ivgm4q9ejbop959muiinf4c6ae3@4ax.com...

=-----

1. Data: 2002-08-24 17:50:57

Od: z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Da sie zjesc

1. Data: 2002-08-25 20:25:54

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@h...com> napisał w wiadomości
> Da sie zjesc

naprawde???? a mi sie wierzyc nie chce

MechaGodzilla

1. Data: 2002-08-25 21:48:19

Od: z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> naprawde???? a mi sie wierzyc nie chce
>

> MechaGodzilla
w co ci sie wierzyc nie chce , ze dobe.Dobre

1. Data: 2002-08-26 06:12:25

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, Zurawinko, "da sie zjesc" raczej nie brzmi sympatycznie. Moze Ci
trudno dobrze sie wyrazic po polsku po wielu latach pobytu zagranica. Moze
gdzie indziej to jest mile.
Tutaj to sie odbiera jako ..." nic specjalnego", a nie "dobre, pycha".

Poza tym, jak piszesz cos tego typu, to dobrze jest tez napisac czego tej
potrawie brakuje. Taka konstruktywna krytyka jest raczej mile widziana
tutaj. Wszelkie (kulturalne i poparte argumentami) uwagi sa OK. Natomiast
samo zdanie "Nie jest to nic specjalnego" nie jest OK.
My chyba jestesmy ciut inna grupa, niz te, ktore znasz. Nie wiem, czy
zauwazylas, bardzo rzadko podajemy przepisy bez komentarza. Czesciej
komantarz bez przepisu, ale to juz zupelnie inna sprawa :))

--
Marta MJ

"Worry is misuse of the imagination"

Mary Crowley

1. Data: 2002-08-26 14:00:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta MJ" <m...@b...com.pl> napisała:
> My chyba jestesmy ciut inna grupa, niz te, ktore znasz. Nie wiem, czy
> zauwazylas, bardzo rzadko podajemy przepisy bez komentarza. Czesciej
> komantarz bez przepisu, ale to juz zupelnie inna sprawa :))

I bardzo lubimy pouczac innych jak nalezy sie zachowywac... ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-08-26 14:05:54

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message

> I bardzo lubimy pouczac innych jak nalezy sie zachowywac... ;-)

Jesli chodzi o tutaj, to jak najbardziej :)

Marta

> Pozdrawiam
> Lilla

ciasto francuskie