pogryziona recepta

1. Data: 2003-05-11 11:45:54

Temat: pogryziona recepta
Od: "Jini Exstead" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja.

mam pytanie, a raczej prosbe.

otorz lekarz wypisal mi recepte na lek
"morphini sulfas inj. 20mg/1ml 20 amp."
tak sie pechowo zl;ozylo ze pies zezarlmoja
recepte a lekarz wyjechal.
czy moglibyscie cos mi doradzic?
odpowiedzi prosze na priv:
j...@w...pl

bye bye
Jini

2. Data: 2003-05-11 11:54:16

Temat: Re: pogryziona recepta
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2003 13:45:54 +0200, Jini Exstead napisał/napisała:
> otorz lekarz wypisal mi recepte na lek
> "morphini sulfas inj. 20mg/1ml 20 amp."
> tak sie pechowo zl;ozylo ze pies zezarlmoja
> [...]

daj psu na przeczyszczenie a potem sklejaj :)

Ps. Idz do innego lekarza ;)

--
* byle do 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

3. Data: 2003-05-11 12:38:51

Od: "Jini Exstead" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
wiadomości news:slrnbbsef8.npv.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
..

> daj psu na przeczyszczenie a potem sklejaj :)
>
> Ps. Idz do innego lekarza ;)

chetnie, ale cala dokumentacje posiadamoj lekarz (wyniki badan itp)
co mam powiedziec lekarzowi?
przeciez ot tak nie wypisze mi recepty
dzieki.

--
bye bye
Jini

4. Data: 2003-05-11 15:21:17

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini Exstead" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> chetnie, ale cala dokumentacje posiadamoj lekarz (wyniki badan itp)
> co mam powiedziec lekarzowi?
> przeciez ot tak nie wypisze mi recepty

a to lekarz prywatny czy panstwowy?
ja mialam taka sytuacje i inny lekarz mi bez problemu wypisal.

5. Data: 2003-05-11 16:33:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 May 2003, Jini Exstead wrote:

> otorz lekarz wypisal mi recepte na lek
> "morphini sulfas inj. 20mg/1ml 20 amp."
> tak sie pechowo zl;ozylo ze pies zezarlmoja
> recepte a lekarz wyjechal.

isc do innego w lekarza w tej przycbodni
ktory ma wglad do kartoteki i dokumentacji
z ktorej wynika, ze powienienes byc leczony
morfina w injekcjach.

Jesli chorujesz na chorobe nowotworowa
i masz bole i posidasz dokumentacje, z ktorej
to wynika wowczas mozesz sie takze zglosic
do hospicjum lub ambulatorium w pogotowiu
czy nawet izby przyjec w szpitalu.

Ale oczywiscie musisz miec dokumentacje
z ktorej wynika, ze ten lek jest Ci potrzebny
z powodu Twojej choroby

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-05-11 17:16:56

Od: "Jini Exstead" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> czy nawet izby przyjec w szpitalu.
>
> Ale oczywiscie musisz miec dokumentacje
> z ktorej wynika, ze ten lek jest Ci potrzebny

dzieki. to wiem, ale wlasnie chodzi o to, ze leczy mnie onkolog mozna
powiedziec prywatnie, to znaczy nie w przychodni. i nikt inny nie ma wgladu
do moich badan ani kartoteki a wszystkie swoje badania i wszystko co dotyczy
choroby ma lekarz.
problem jest skomplikowany

pozdrawiam
Jini

7. Data: 2003-05-11 19:17:57

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

odpisuje tu, bo jak daje na priva, to wraca.

ja radzilabym lekarza prywatnego - placisz i wymagasz, a przy okazji mozesz
sprobowac potwierdzic (sprawdzic) diagnoze tego poprzedniego lekarza (lepiej
zawsze dmuchac na
zimne). powiedzialam prawde, co mi sie stalo z recepta i pokrotce
opowiedzialam, co mi dolega. nie robil zadnego problemu.

pozdrofka

rena

8. Data: 2003-05-11 19:25:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 May 2003, Jini Exstead wrote:

> problem jest skomplikowany

tez tak mysle, bo lekarzowi powienes dac kopie
a oryginaly pozostawic w domu.

P.

9. Data: 2003-05-11 20:25:45

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
| odpisuje tu, bo jak daje na priva, to wraca.
|
| ja radzilabym lekarza prywatnego - placisz i wymagasz,

uhm, to chyba ci sie z szewcem pomylilo - zaden lekarz przy zdrowych
zmyslach nie wypisze recepty na narkotyk bez uzasadnionej przyczyny...

Adam

10. Data: 2003-05-11 20:38:21

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zimne). powiedzialam prawde, co mi sie stalo z recepta i pokrotce
> opowiedzialam, co mi dolega. nie robil zadnego problemu.

Czy Ty wiesz o czym piszesz??????

Anka

Co po chemioterapii?
wypadanie wlosow lonowych ... (jak zaradzic?)
Homeopatia - medorrhinum
hemoroidy
Re: Arachnofobia + pająki a alergicy