Potrzebne materialy o sprzecie stomatologicznym

1. Data: 2003-05-11 11:51:11

Temat: Potrzebne materialy o sprzecie stomatologicznym
Od: "RaFi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Pisze krotka prezentacje na cwiczenia z angielskiego na 2 roku stomatologii.
Temat to "Dental Equipment". Czy ktos moze mi podeslac linki do konkretnych
miejsc w sieci gdzie znajde cos na temat sprzetu dentystycznego? Chodzi mi o
opisy co jest co i do czego (unit dentystyczny, silnik dentystyczny,
spluwaczka etc.). Bede wdzieczny za wszelka pomoc

Pozdrawiam - Filip

2. Data: 2003-05-11 12:48:24

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaFi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| opisy co jest co i do czego (unit dentystyczny, silnik dentystyczny,
| spluwaczka etc.). Bede wdzieczny za wszelka pomoc

http://www.google.pl/search?q=dental+equipment&ie=UT
F-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=

Adam

pogryziona recepta
Co po chemioterapii?
wypadanie wlosow lonowych ... (jak zaradzic?)
Homeopatia - medorrhinum
hemoroidy