ból za mostkiem

1. Data: 2003-05-11 13:10:05

Temat: ból za mostkiem
Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od kilku dni, ze wzgędu na wiosenną aurę, zaczęłam wychodzić na rowerek i tu
pojawia się problem otóż przy jeździe, nawet z niewielką prędkością bądź
wjeżdzaniu pod górkę, odczuwam dość nieprzyjemne uczucie za mostkiem ( może
ciut wyżej)pieczenie, czasem jakieś uciskanie, suchość w gardle. Czy to może
mieć coś wspólnego z oskrzelami bądź płucami? (napewno nie jest to ból serca,
bądź coś innego z tym związane). Mam 20 lat, może nie ćwiczę zbyt często,
ale w zeszłym roku prawie całe wakacje jeżdziłam na rowerku i nic takiego
sobie nie przypominam. Czym to może być spowodowane? Do jakiego lekarza
najlepiej się zgłosić? Nawet następnego dnia czuję taką "nieprzyjemność", w
dodatku czasem pojawia się suchy kaszel. Serdecznie dziękuję za pomoc.

2. Data: 2003-05-11 16:26:23

Temat: Re: ból za mostkiem
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pamiętnego dnia Sun, 11 May 2003 13:10:05 +0000 (UTC), " "
<m...@N...gazeta.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Czym to może być spowodowane? Do jakiego lekarza
>najlepiej się zgłosić? Nawet następnego dnia czuję taką "nieprzyjemność", w
>dodatku czasem pojawia się suchy kaszel. Serdecznie dziękuję za pomoc.

A podjezdzajac z wysilkiem pod gorke - w jaki sposob oddychasz?
W ciagu ostatniego roku jezdzilam troszke mniej - ale do niedawna
dosyc sporo i to po gorach - a wiec kondycje mialam niezla. Kilka razy
mialam podobne do Twoich odczucia - zawsze po podjezdzaniu przez
dluzszy czas pod meczaca dla mnie gorke (nawet nie musiala byc zbyt
stroma, ale odcinek trasy musial byc dlugi) - jesli wysilek byl na
tyle duzy ze zapominajac sie - oddychalam przez otwarte usta - szybko
raz za razem przez kilkanascie czy wiecej minut. Po wjechaniu na gorke
po prostu nie moglam zlapac oddechu, mialam wrazenie ze kazdy glebszy
spowoduje ze albo zwymiotuje albo sie udusze, gdy pierwszy objaw mijal
- zostawalo na jakis czas wlasnie takie uczucie bolu, silnego
wysuszenia i dyskomfortu w okolicach krtani.
Wjechanie pod taka gorke z kontrolowanym oddechem lub z krotkimi
postojami - bylo pozbawione tego typu atrakcji ;)

Jesli jednak to co przydarza sie Tobie jest bardzo naslone lub Cie
niepokoi czy nie ma uzasadnienia w wysilku - to wizyta u lekarza na
pewno jest wskazana.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

3. Data: 2003-05-11 16:35:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 May 2003, wrote:

> najlepiej się zgłosić? Nawet następnego dnia czuję taką "nieprzyjemność", w
> dodatku czasem pojawia się suchy kaszel. Serdecznie dziękuję za pomoc.
> Pozdrawiam

na poczatek do rodzinnego

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-05-11 17:18:51

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-11 użytkownik Piotr Kasztelowicz napisał :

> na poczatek do rodzinnego

Swieta racja. :)
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

5. Data: 2003-05-11 17:47:45

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle duzy ze zapominajac sie - oddychalam przez otwarte usta - szybko
> raz za razem przez kilkanascie

ja takze mam wrazenie, ze to wynik szybkiego oddychania przez usta. Mi sie
tak zdarza zimą, jak sie nałykam zimnego powietrza przy zabawie w sniezki
(śmiech i bieganie).

agati

Potrzebne materialy o sprzecie stomatologicznym
pogryziona recepta
Co po chemioterapii?
wypadanie wlosow lonowych ... (jak zaradzic?)
Homeopatia - medorrhinum