Co po chemioterapii?

1. Data: 2003-05-11 10:45:40

Temat: Co po chemioterapii?
Od: "Pedro" <p...@n...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy na polskim rynku istnieją jakieś leki zapobiegające odradzaniu się
komórek nowotworowych (tzw. stopery) u osoby po przebytej chemioterapii.
Słyszałem że w niektórych krajach (np. w Niemczech) pacjenci po
chemioterapii są poddawani dalszej kuracji, która zmniejsza ryzyko nawrotu.
Gdzie ewentualnie można by się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat?

Pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2003-05-11 11:46:48

Temat: Re: Co po chemioterapii?
Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pedro" <p...@n...hoga.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nawrotu.
> Gdzie ewentualnie można by się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat?

Witaj
Osobiscie słyszałam tylko o ziołowych preparatach hamujacych dzielenie sie
komórek nowotworowych. Byłam kiedys na takim wykładzie, dot. zastosowania
supelemntów żywieniowych. Nie chce byc posądzona o jakąś reklamę...nie
działam w zadnej sieci. Wiem od osoby, która zawodowo sie tym zajmuje, że
podanie danego specyfiku, może być poprzedzone konsultacją lekarską (lekarze
pracują w tej firmie) i podobno efekty są dobre.
Podaje namiar na stronę:
http://strony.wp.pl/wp/vipgroup/produkty.htm

Pozdrawiam Agata

wypadanie wlosow lonowych ... (jak zaradzic?)
Homeopatia - medorrhinum
hemoroidy
Re: Arachnofobia + pająki a alergicy
Help! Powikłania zapalenia mózgu?