zmywarka ARDO LS 9291- ile soli sypac?

1. Data: 2003-01-17 11:07:00

Temat: zmywarka ARDO LS 9291- ile soli sypac?
Od: " Evian" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile soli sypiecie do zmywarek? W instrukcji do mojej nie było podanej ilości
soli, wiec sypie "na oko". Juz tak ze dwa lata. Jeszcze dziale i chciałabym
zeby tak dalej zostało :).
A moze trzeba do oporu?
Jak Wy robicie?

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-01-17 11:37:11

Temat: Re: zmywarka ARDO LS 9291- ile soli sypac?
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-17 12:07, Użytkownik Evian napisał:
> Ile soli sypiecie do zmywarek? W instrukcji do mojej nie było podanej ilo?ci
> soli, wiec sypie "na oko". Juz tak ze dwa lata. Jeszcze dziale i chciałabym
> zeby tak dalej zostało :).
> A moze trzeba do oporu?
> Jak Wy robicie?
>
> Pozdrawiam
> Gosia

Ja mam nowego Whirlpoola, w instrukcji jest napisane nasypac do oporu i
zuzyc do zera i tak w kolko, mam tez wskaznik braku soli co ulatwia
ewentualne zauwazenie w czas konczenie sie soli w zbiorniku.

1. Data: 2003-01-17 11:48:18

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:
> Ja mam nowego Whirlpoola, w instrukcji jest napisane nasypac do oporu i
> zuzyc do zera i tak w kolko, mam tez wskaznik braku soli co ulatwia
> ewentualne zauwazenie w czas konczenie sie soli w zbiorniku.
Sypać do oporu, bo tak najpraktyczniej (tzn. wówczas robi się tę
czynność najrzadziej); trzeba tylko usunąć kryształki soli z wlotu, aby
nie niszczyły uszczelki w nakrętce. Nie sądzę, aby z dosypaniem trzeba
było czekać do całkowitego zużycia, jednak nie ma też powodu, aby sypać
częściej (skoro jest wskaźnik).

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-01-17 11:56:06

Od: "Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <...@p...com> wrote in message news:b08pq5$lcb$1@news.tpi.pl...

> Ja mam nowego Whirlpoola, w instrukcji jest napisane nasypac do oporu i
> zuzyc do zera i tak w kolko, mam tez wskaznik braku soli co ulatwia
> ewentualne zauwazenie w czas konczenie sie soli w zbiorniku.

Wskaźnik tez mam tylko nie wiem czy jest "inteligentny" tj. czy wlącza sie
automatycznie co np. 8 przebiegów czy faktycznie jak sie sól skonczy.

Pozdro i dzieki za odp.
Gosia

1. Data: 2003-01-20 20:28:29

Temat: Re: pojemnik na sól
Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge dorzucic jeszcze jedno male pytanko?

A czy w pojemniku na sol powinna znajdywac sie woda i co zrobic gdy sol sie
dostanie ,tzn. wysypie do komory myjacej?

pozdrawiam Mandragorax

1. Data: 2003-01-20 22:03:11

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jan 2003, mandragorax wrote:

> A czy w pojemniku na sol powinna znajdywac sie woda

Tak.

> i co zrobic gdy sol sie
> dostanie ,tzn. wysypie do komory myjacej?

Dokładnie sprzątnąć.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-21 07:47:28

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" wrote:

> Dokładnie sprzątnąć.

A po co?

Michał

1. Data: 2003-01-21 11:36:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003, Michal Sobkowski wrote:

> A po co?

Nie wiem, tak przeczytałem w instrukcji.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-21 11:40:53

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, tak przeczytałem w instrukcji.
A nie chodziło o dokłądne usunięcie kryształków soli z rejonu wlotu (aby
nie niszczyły mechanicznie uszczelki w zakrętce)? Tego trzeba
dopilnować. Natomiast nie widzę powodu dla usuwania (i to dokładnego!)
soli z komory.

Michał

1. Data: 2003-01-21 14:10:31

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od mandragorax (m...@o...pl) dostałam taką:

> A czy w pojemniku na sol powinna znajdywac sie woda i co zrobic
> gdy sol sie dostanie ,tzn. wysypie do komory myjacej?

U mnie w instrukcji napisali, że sól dosypuje się bezpośrednio przed
rozpoczęciam programu myjącego. Znaczy jak się rozsypie, to od razu
zostanie spukana, chyba...

--
Pozdrawia Monika
GG 51726