pokój z kuchnia?

1. Data: 2005-02-14 11:30:23

Temat: pokój z kuchnia?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pokój z kuchnia wczesniej były drzwi potem barek a teraz nie ma nic
ale chciałabym jakos zasłonic kuchnię w razie nie umytych garów i gosci
jakis parawan ,zasłona coś ciekawego i nie banalnego .
moze macie jakies pomysły ?
thx
pzdr
p.

2. Data: 2005-02-14 11:37:52

Temat: Re: pokój z kuchnia?
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam pokój z kuchnia wczesniej były drzwi potem barek a teraz nie ma nic
> ale chciałabym jakos zasłonic kuchnię w razie nie umytych garów

Najlepiej nieumyte gary zaslania zmywarka.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2005-02-14 11:38:02

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Feb 2005 12:30:23 +0100
pamana <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> nic ale chciałabym jakos zasłonic kuchnię w razie nie umytych garów i
> gosci jakis parawan ,zasłona coś ciekawego i nie banalnego .

nic banalnego.. moze drzwi a'la komandor (chodzi o styl - suwane)
ktorymi mozesz zaslonic cala kuchnie? :)

Sierp

4. Data: 2005-02-14 11:42:05

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale chciałabym jakos zasłonic kuchnię w razie nie umytych garów i gosci
> jakis parawan ,zasłona coś ciekawego i nie banalnego .

Kolezanka (arhitekt) zaslania wneke kuchenna zaluzjami, ktore zamontowala na
suficie, na calej szerokości wneki. I wyglada to rewelacyjnie. Z tym, ze jej
wneka jest mala i z obu stron zamknieta, nie wiem, jak to wyglada u Ciebie.

--
giga

5. Data: 2005-02-14 11:54:58

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] zasłonic kuchnię w razie nie umytych garów
> i gosci [...]

Żaluzja, może być drewniana. Roleta bambusowa. Drzwi przesuwne. Parawan
wolnostojący. Zasłonka z koralików. Panele z płyty na kółkach. Regał na
kółkach. Usztywnione panele z tkaniny na karniszu pod sufitem. Chytre
drzwiczki od jakiegoś mebla kuchennego, jeśli akurat coś stoi tyłem do
pokoju przy przejściu. Żaluzjowe drzwiczki nad blatem - takie, jak montuje
się w szafkach, ale zamontowane pomiędzy. Przesuwne drzwiczki nad blatem,
jeśli jest gdzie odsunąć.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2005-02-14 13:23:45

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej nieumyte gary zaslania zmywarka.

gdybym miała zmywarke nie prosiłabym o zasłone.
p.

7. Data: 2005-02-14 13:25:34

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wneka jest mala i z obu stron zamknieta, nie wiem, jak to wyglada u Ciebie.

tez o tym myslałam ale obawiam sie brzęczenia żaluzji
p.

8. Data: 2005-02-14 13:35:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] obawiam sie brzęczenia żaluzji

Załóż drewniane, będą klekotać :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2005-02-15 15:51:47

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:cuq3kp$dsn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chytre
> drzwiczki od jakiegoś mebla kuchennego, jeśli akurat coś stoi tyłem
> do
> pokoju przy przejściu.

Tak offtopicznie: przypomniałaś mi przeuroczą knajpkę zajdującą się (5
lat temu się znajdowała, dziś nie wiem) na deptaku przy rynku w
Raciborzu (Art Cafe, czy jakoś tak), knajpa cała umeblowana starymi
meblami (stolik dla 1-2 osób ze starej maszyny do szycia, stół większy
z czegoś, co pierwotnie było chyba ołtarzem itp.). Oni tam mieli dwie
sale. Do drugiej wchodziło się przez stojącą "przy ścianie" starą
(taką rzeźbioną i sczerniałą ze starości) dwudrzwiową szafę ubraniową.
Knajpa była cała przecudna, ale ta szafa mnie wtedy powaliła,
zwłaszcza jak z tejże szafy tak ni stąd ni zowąd ktoś wyszedł w
trakcie mojego obiadu ;-)

J.

wanna pod skosem
wyjący pion wodny
Naprawa piecyka gazowego Wawa
[spam] Piekarnik Bosch nowy za 1499 zł [raczej WAW i okolice]
kominek i grawitacyjne rozprowadzenie powietrza