pokrowiec na krzesła kuchenne

1. Data: 2007-05-05 13:06:56

Temat: pokrowiec na krzesła kuchenne
Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wzorów na pokrowce do części jadalnej wydzielonej w kuchni. Uważam,
ze w takim miejscu nie pasują pokrowce aż do ziemi - te bym mogła dać do
ćzęsci jadalnej wydzielonej w pokoju. Krzesłą mają obite oparcie - wąski
prostokątny pas i siedzenie- chciałabym zmienić obecna "zmęczone zyciem
obicia" i niepasujące do reszty na inne, ale nie chcę zbyt mocno obudować
krzesł...
Czy macie jakieś pomysły? Namiary na stronki...? Skanki z gazet...
Ja w tej dziedzinie nie jestem taka zła, ale nigdy nie szukałam wzorów w
Internecie i nie wiem jak się poruszać; poza krzyzykami - te mam opanowane
na 200%!
Z góry dziękuję za rady i sposoby wykinania pokrówców!!!
Basia

2. Data: 2007-05-07 06:56:48

Temat: Re: pokrowiec na krzesła kuchenne
Od: Marigold <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może coś takiego Cię zainspiruje?
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/1,57822,2130014.html
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/51,57822,2130014.htm
l?i=0

Pozdrawiam i trzymam kciuki za efekt pracy :)
Ewa (Gdańsk)

[Inne] sklepy internetowe - ranking
FAQ grupy
Elementy do łaczenia