pokrowiec na materac - warto

1. Data: 2007-04-03 14:34:44

Temat: pokrowiec na materac - warto
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy warto kupowac pokorowiec dodatkowy na materac?
Aloe vera i inne bajery. Czy nie wystarczy prozaiczne przescieradelko?
Moze ktos uzywa pokrowca i sie wypowie

z gory dzieki

PanTalon

2. Data: 2007-04-03 15:14:44

Temat: Re: pokrowiec na materac - warto
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] napisał(a):
> czy warto kupowac pokorowiec dodatkowy na materac?
> Aloe vera i inne bajery. Czy nie wystarczy prozaiczne przescieradelko?
> [...]
Ja kupiłam w IKEI razem z materacem matę na materac i uważam, że była to
słuszna decyzja.
Materac jest drogi, a mata (stosunkowo) tania , w dodatku wbrew
zaleceniom producenta dobrze daje się prać w pralce.
Materac nie jest pierny, a czyszczenie go chemicznie byłoby kosztowne i
kłopotliwe.

Magdalaena

3. Data: 2007-04-03 22:24:47

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> czy warto kupowac pokorowiec dodatkowy na materac?
> Aloe vera i inne bajery. Czy nie wystarczy prozaiczne przescieradelko?
> [...]

Ja kupilam mate w Makro ok.38 zl na 140cm i kazdemu bym polecila.Dzieki temu
materac praktycznie nie ma prawa sie zabrudzic .Mate w razie potrzeby mozna
zawsze wyprac i mamy pachnace lózeczko.A samo przescieradlo nie uchroni
materaca przed kurzem i zluszczajacym sie naskórkiem.Wiekszosc przescieradel
jakie widzialam w marketach to kpina ,przypominaja siatke ochronna na okna
przeciw owadom, nie wspominajac o kompletach poscielowych.Ale to tak przy
okazji nie moglam sie powstrzymac.
Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-04-06 09:25:03

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Taka mata ciagle się przesuwa - jakis srodek zaradczy ?
JaC

5. Data: 2007-04-09 00:21:04

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Taka mata ciagle się przesuwa - jakis srodek zaradczy ?
Moja się nie przesuwa.

Magdalaena

problem z windami i parterami...
ubezpieczenie mieszkania
odbiór mieszkania i inne formalnosci
Wspólnota Mieszkaniowa - koszty, stawki, opłaty
Bogdan