połączenie pokoju z kuchnią w kawalerce

11. Data: 2007-07-22 11:16:35

Temat: Re: połączenie pokoju z kuchnią w kawalerce
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@n...net> wrote:

> myslenie nie boli, jak pomyslisz to zauwazysz, ze nowe
> mieszkania
> gazu nie mają

Ejże :-)

J. (i nowe mieszkanie z otwartą kuchnią i gazem)

12. Data: 2007-07-23 09:15:05

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Sierp (s...@n...net) w wiadomości
news:f7vdo4$4hd$2@ochlapek.sierp.net nabazgrał(a):

> myslenie nie boli, jak pomyslisz to zauwazysz, ze nowe mieszkania
> gazu nie mają

Sierp myślenie nie boli, nowe mieszkania gaz mają tylo że jest przepis że
tylko do 6-ciu kondygnacji potem juz tylko elektryka.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

13. Data: 2007-07-23 14:57:14

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Chris napisał(a):

> Sierp myślenie nie boli, nowe mieszkania gaz mają tylo że jest przepis że
> tylko do 6-ciu kondygnacji potem juz tylko elektryka.

to akurat nie kwestia myslenia...
Bylem w wielu nowych budynkach - w zadnym nie bylo gazu,
choc moze gdzies montuja...

Sierp

14. Data: 2007-07-23 15:29:36

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Sierp (s...@n...net) w wiadomości
news:f82fjh$jqi$2@ochlapek.sierp.net nabazgrał(a):

> to akurat nie kwestia myslenia...
> Bylem w wielu nowych budynkach - w zadnym nie bylo gazu,
> choc moze gdzies montuja...

np. Ebejot w osiedlu Skorosze VIII do 6 piętra jest gaz ale już na 7 czyli
poddasze tylko elektryka.
Osiedle ciągle w budowie więc mozna uznać że nowe :)
Wiem dobrze bo jak kupowała kobieta to wszędzie bylo że gaz i moja kobieta
( już była niestety ) była szczęśliwa a jak doszło do umowy to nagle że gazu
na 7 piętrze brak jest tylko do 6 ale i tak się zdecydowała. Tak więc z
gazem w nowym budownictwie nie ma problemu o ile inwestorowi się chcę
ciągnąć rury a wiadomoze łatwiej jest dać elektyke i nie miećz tym problemu.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

programator czasowy do pralki
Pompka do wiatki z 1992 roku
odkurzacz do podlog
pralka ładowana od góry - jakie są najniższe?
powietrze z piwnicy