polar rosa (PMG 565) - wirowanie

1. Data: 2003-06-30 19:28:11

Temat: polar rosa (PMG 565) - wirowanie
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś może instrukcję i może sprawdzić jaką szybkość wirowania ma ta
pralka ? Chcę porównać z tym, co dziś jest w sklepach.

Natalia

1. Data: 2003-07-02 11:34:38

Temat: Re: polar rosa (PMG 565) - wirowanie
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy ma ktoś może instrukcję i może sprawdzić jaką szybkość wirowania ma ta
> pralka ? Chcę porównać z tym, co dziś jest w sklepach.
>
> Natalia

Ile lat ma ta pralka (kiedy była produkowana)? Większość starych pralek (tak
mniej więcej starszych niż 8-10 lat), szczególnie polara, miały obroty
wirowania 400-500obr/min

1. Data: 2003-07-03 16:38:10

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdug0f$kje$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
(tak
> mniej więcej starszych niż 8-10 lat), szczególnie polara, miały obroty

Właśnie obchodziła dziewiąte urodziny.

Natalia

Lodówka LIEBHERR KGT3531 - czy warto ?
kuchenka mikrofalowa (Siemens?...)
junker koło rur pcv
ceny działek pod warszawą?
z jakiego profilu okna PCV - 3 do wyboru