polskie recepty w innych krajach europy

1. Data: 2007-03-22 17:35:13

Temat: polskie recepty w innych krajach europy
Od: "Jan Kowalski" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy polskie recepty są honorowane w UE, a konkretnie w Czechach?
Jezeli tak- to czy legalne jest kupienie w Czechach leku ktory nie jest
zarejestrowany w Polsce, ale dostepny normalnie w czeskich aptekach?

pozdr

2. Data: 2007-03-22 18:44:28

Temat: Re: polskie recepty w innych krajach europy
Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@J...pl> napisał w wiadomości

> zarejestrowany w Polsce, ale dostepny normalnie w czeskich aptekach?

Tak. Przynajmniej ja tak kupowalam lek, ktorego w polsce nie ma, na polska
recepte

Angie

3. Data: 2007-03-22 21:39:35

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli tak- to czy legalne jest kupienie w Czechach leku ktory nie jest
> zarejestrowany w Polsce, ale dostepny normalnie w czeskich aptekach?

Kupowałem ostatnio Lariam - bez problemu. Tyle,że lekarz , który wypisuje
lek niezarejestrowany w Polsce, bierze na siebie odpowiedzialność za skutki
uboczne.

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2007-03-23 21:35:47

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

regen napisał(a):

> [...]
>>

> Kupowałem ostatnio Lariam - bez problemu. Tyle,że lekarz , który
> wypisuje lek niezarejestrowany w Polsce, bierze na siebie

A możesz podać jakiś przepis stosowny?

Adam

5. Data: 2007-03-24 19:06:13

Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adipex kupisz :-)

6. Data: 2007-03-28 03:51:08

Od: "adm" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Adipex kupisz :-)

ale u nich w przygranicznych aptekach to podobno nawet i bez recepty

adm.
--
www.meningokoki.com

Ból podniebienia
pilne - angielskie jednostki cholesterolu
OP i OPL oka z jaskrą
cytologia
Nadcisnienie tetnicze a kawa