połysk na jabłku

11. Data: 2009-01-15 00:27:19

Temat: Re: połysk na jabłku
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 23:28:20 +0100, Druid29 napisał(a):

> Użytkownik " ja" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Jabłka rosnąc na drzewach są pokryte naturalnym, matowym woskiem, który
> wystarczy wypolerować aby otrzymać piękny połysk. A co tak naprawdę się z
> nimi dzieje od chwili zerwania do wystawienia w sklepie, tego nie wiem. Więc
> kupuję nasze polskie matowe jabłka, bo przynajmniej nie były wiezione przez
> pół świata.

Nasze polskie też bywają "tłuste" - to zależy tylko od odmiany; po prostu
wybierasz odmiany nie pokrywające sie woskiem.

12. Data: 2009-01-15 07:26:06

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał

> A ten sztuczny wosk to co to jest?

SIDOLUX - i wszystko lśni!

13. Data: 2009-01-15 10:38:42

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Aż mi się przypomniało, jak znajomy rolnik opowiadał, jak z tanich,
bezsmakowych, zagranicznych "młodych" ziemniaków robi się polskie wczesne
ziemniaczki prosto z pola ;)

Przepis:
Wsypujesz worek zagranicznych do betoniarki wlewasz pół wiadra wody i
dodajesz 2 łopaty pięknej czarnej ziemi. Mieszasz i voila - cudowne
ziemniaczki prosto z pola!

14. Data: 2009-01-15 14:42:13

Od: Kateb <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 15, 8:26 am, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
> Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał

> SIDOLUX - i wszystko lśni!

Miałem w domu kilo jabłek z Ukrainy, i o nich zapomniałem. Patrze
teraz (minęło 7 miesięcy) - wyglądają jak NOWE!!!
szok, jak się to osiąga.

15. Data: 2009-01-15 16:03:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2009 06:42:13 -0800 (PST), Kateb napisał(a):

> Miałem w domu kilo jabłek z Ukrainy, i o nich zapomniałem. Patrze
> teraz (minęło 7 miesięcy) - wyglądają jak NOWE!!!
> szok, jak się to osiąga.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22napromieniowy
wanie+owoc%C3%B3w%22&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&o
q=

16. Data: 2009-01-15 17:07:24

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 17:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22napromieniowy
wanie+owoc%C3%B3w...

I opryskiwaniue przed magazynowaniem woda wapienną - niszczy grzyby,
nie jest szkodliwa.

17. Data: 2009-01-17 13:54:03

Od: "tramp" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> [...]
> Wsypujesz worek zagranicznych do betoniarki wlewasz pół wiadra wody i
> dodajesz 2 łopaty pięknej czarnej ziemi. Mieszasz i voila - cudowne
***
i i sam za przeproszeniem na..ał do własnego gniazda, jak kubiłbym paskudne
smakowo ziemniaki, czy inne warzywa czy owoce u danego sprzedawcy, to więcej
bym nie kupił u niego, mało tego zrobiłbym mu skuteczną antyreklamę wśrod
kupujących - więcej już nie wycinalby takich numerów, chciwość nie popłaca -
a chciwość to mentalność większości polskich sprzedawców

18. Data: 2009-01-17 13:59:09

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tramp" <t...@p...onet.pl> napisał

> i i sam za przeproszeniem na..ał do własnego gniazda

Ja nie napisałem, że on tak robi. Ja napisałem, że jest taka praktyka wśród
rolników.

Pzdry,
/\/\\/\/

19. Data: 2009-01-18 16:32:07

Od: "es_q" <e...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasze polskie też bywają "tłuste" - to zależy tylko od odmiany; po prostu
> wybierasz odmiany nie pokrywające sie woskiem.

Kupuję u jednego sadownika już kilka lat.
wcześniej pytałem o to "błyszczenie" jabłek włąsnie jego
Odpowiedziano mi,że to naturalne i im dłużej jabłko lezy tym bardziej wosk
wychodzi.

Nie do końca wierzyłem dlatego spytałem tutaj

20. Data: 2009-01-22 19:47:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jan 2009 14:59:09 +0100, wolim napisał(a):

> Użytkownik "tramp" <t...@p...onet.pl> napisał

> Ja nie napisałem, że on tak robi. Ja napisałem, że jest taka praktyka wśród
> rolników.

Co Ty pieprzysz. Może wśród pośredników.

kątowniki chromowane pod blat i umywalkę
Dom
test
brykiet heiz profi
Czy potrzeba docieplenia dachu (WYKRESY) ?