pomocy! dla ludzi o mocnych nerwach szybka terapia!!!!!!!!!paznokiec

1. Data: 2008-01-13 17:22:13

Temat: pomocy! dla ludzi o mocnych nerwach szybka terapia!!!!!!!!!paznokiec
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
sytuacja wygladala tak,
polecialem na na szafke uderzylem rekoma, i pekl paznokcie tak jak widac,
moge podeslac dokladniejsze zdiecia

zastanawiam sie nad tym czy isc do chirurga czy moczyc w rewanolu .....
?zagoi sie samo ?

troche strasznie wyglada prosze o pomoc!!!!
zdiecia niezbyt mile
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd3232c210c47a3c
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbf0ede41e1e4c1c
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/651c97bdebc4dc1a
.html

trzyma sie na samym koncu (tj u czubka palca)

2. Data: 2008-01-13 17:37:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek wrote:

> [...]
> moge podeslac dokladniejsze zdiecia
>
> zastanawiam sie nad tym czy isc do chirurga czy moczyc w rewanolu .....

chłopie, nie mocz tego w niczym!!

wszystko wskazuje że "zejdzie" paznokieć, będzie boleć parę tygodni i "się
zagoi", ale nawet z najdokładniejszych zdjęć nie widać, czy nie uległo
uszkodzeniu coś istotnego. Lepiej jednak idź do tego lekarza.

3. Data: 2008-01-13 17:40:16

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w tym zoltym plynie nie trzeba moczyc ?????
tj rewanolu ?

4. Data: 2008-01-13 17:57:03

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/651c97bdebc4dc1a
.html

> trzyma sie na samym koncu (tj u czubka palca)

Zdecydowanie iść do chirurga. Najlepiej szybko bo sadzę ze trochę boli.
Masz oderwany paznokieć. Mimo płukania riwanolem, miejsce rany(pod
paznokciem) jest trudne do przepłukania.Jak wda się zakażenie to możesz
mieć duże kłopoty nawet potem- zdeformowanie-uszkodzenie miejsca skąd
wyrasta paznokieć.

5. Data: 2008-01-13 18:11:59

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co chirurg moze zrobic?zerwie i nic wiecej
a tak jak pomocze to moze samo odejdzie ??????
sa jeszcze jakie ssposoby na takie ranki?

6. Data: 2008-01-13 18:36:59

Od: "+Stefan+" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a co chirurg moze zrobic?zerwie i nic wiecej
> a tak jak pomocze to moze samo odejdzie ??????
> sa jeszcze jakie ssposoby na takie ranki?

Paznokiec należy raczej usunąć.Choć ja nie jestem lekarzem a do niego
decyzja bedzie należeć.

Co Ty z tym moczeniem? Skąd to wytrzasnąłeś?Może pomyliłeś z kompresem z
użyciem rivanolu?

+Stefan+

7. Data: 2008-01-13 18:57:50

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
>a co chirurg moze zrobic?zerwie i nic wiecej
> a tak jak pomocze to moze samo odejdzie ??????
> sa jeszcze jakie ssposoby na takie ranki?

Wiesz co- nie zawracaj ludziom d... na grupie. Pytasz i w ogóle nie
słuchasz odpowiedzi. W najlepszym wypadku- może samo przejdzie. W
najgorszym możesz uprzedzić chirurga i obciąć sobie palec od razu.

8. Data: 2008-01-13 19:56:39

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no chodzi mi o kompres.......
namaczam riwanolem i przykladam

9. Data: 2008-01-13 21:00:51

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> a w tym zoltym plynie nie trzeba moczyc ?????
> tj rewanolu ?

Może w "renowalu" najlepiej:P

--
Kffiatek

Wyjazd do Sri Lanki i szczepienia
równanie na szczęśliwe życie
Gastrolog dziecięcy w Łodzi
leki typu memotropil ... pytanie do p.Bienka
badanie na HIV - wynik "wątpliwy"