pomocy!!! impreza

1. Data: 2002-02-28 08:45:54

Temat: pomocy!!! impreza
Od: "Niunia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku pomocy!!!
Za tydzień znowu moje urodziny (jak ten czas leci) no i tu zaczyna się
problem ;o( Na imprezie będzie 10 luda i każdy z nich lubi co innego (jedni
tylko na ostro im bardziej pali tym szczęśliwsi a reszta to ledwo posolone i
popieprzone) jak takim dogodzić?????
Impreza planowana jest na cala noc do ranka aaaa rano mamy silne
postanowienie wybrać się na zajęcia (dobrze by było żeby jedzonko stawiało
na nogi)
Macie jakieś pomysły na cos ciepłego, bo sałatki i takie tam to dam rade
(chyba)

Niunia

PS przedstawiałam się i wkupne tez dałam ale nie wiem czy mnie pamiętacie
jak co to mogę jeszcze raz ;o)

1. Data: 2002-02-28 11:14:34

Temat: Re: pomocy!!! impreza
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Niunia <n...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Macie jakieś pomysły na cos ciepłego, bo sałatki i takie tam to dam rade
> (chyba)

Moze bigos, moze cos z kurczak - udka lub filety, pieczarki zapiekane,
barszczyk czerwony z krokiecikami.

> PS przedstawiałam się i wkupne tez dałam ale nie wiem czy mnie pamiętacie
> jak co to mogę jeszcze raz ;o)

Pamietamy, pamietamy, a ja potwierdzam ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-28 12:25:57

Od: "Niunia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze bigos, moze cos z kurczak - udka lub filety, pieczarki zapiekane,
> barszczyk czerwony z krokiecikami.

Zastanawiam się nad udkami w miodzie i sezamie wg Uli Głuszek ale co do
tego?
Pieczarki zapiekane? jak zapiekane?

Niunia

1. Data: 2002-02-28 14:59:36

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się nad udkami w miodzie i sezamie wg Uli Głuszek ale co do
> tego?

Mozesz zrobic "Kurczaka w rodzynkach", czyli np. udka w sosie
miodowo-imbirowo-rodzynkowym, albo "Kurczaka w pomaranczach". Bardzo proste,
szybkie i ciekawe w smaku. Jesli jestes zainteresowana i nie znajdziesz w
archiwum (kiedys podawalam przepisy), to daj znac.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-28 19:06:17

Od: "Ziuty" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do takiego kurczaka to polecam seler smażony (cińskie
40 dag selera
1 łyżeczka imbiru
2 1/2 łyżki oleju
1,5 łyżki sosu sojowego
1 łyżka sosu hoisin(można zastąpić łyżką dżemu śliwkowego wymieszanego z
łyżeczką octu i 0,25 łyżeczki soli
4 łyżki rosołu lub wody
1/2 kostki rosołowej 1 łyżka masła
Seler kroisz w słupki gr. na 0,5 cm max., blanszujesz w zakwaszonej zimnej
wodzie 10 min., osączasz.
N mocno rozgrzanym oleju smażysz seler 2 min,wlewasz sos sojowy, rosół lub
wodę, sos hoisin, posypujesz pokruszoną kostką rosołową i imbirem,mieszając
smażysz 2 min., zmniejszasz płomień, dusisz 4 min..
Dodajesz masło i gotowe- te proporcje są na 3-4 osoby, więc musiałabyś
zrobić odpowiednio więcej.
Albo coś na zimno;
kapustę pekińską kroisz drobno, do niej dajesz pokrojone w drobne kawałki
pomarancze i białą część pora, trochę orzechów włoskich, polewasz sosem
vinaigrette, ale dodaj do niego trochę cukru i estragonu,
ta surówka jest naprawdę pyszna, niedroga i pasuje do wszystkiego -udanej
imprezy - Ania

jak sie pozbyc zapachu?
jak sie pozbyc zapachu?
Pytanie o sos do Jana Luizy ;-))
Krysiaaa - sa grzybki :-)
Poszukuje przekroju histori kuchni chińskiej...