Re: pomozcie

From: "ANIA" <l...@k...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pomozcie
Date: Fri, 13 Dec 2002 15:46:15 +0100

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:atcrh0$473$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> To moze byc alergia, moze byc grzybica - wszystko. A moze po prostu
> nadwrazliwa, przesuszona skora.
> Pijesz duzo wody?
> Nie uzywasz kremu? Tylko wode termalna?

po wodzie terminalnej krem nivea baby krem na kazda pogode, zazwyczaj rano
ale nie raz tez wieczorem czy podczas dnia, to zalezy od buzki
to schodzenie skory pojawia sie co kilka dni
jakby sie odnawialo:((

a czy to moze byc uczulenie na dym papierosowy
kiedy wejde do WC w pracy zawsze jest nakopcone i pozniej swedzi mnie
buzka??

a kto zna dobrgo dermatologa w wawie
bo ja juz u paru bylam i nic nie pomogli, przepisywaliu lekarstwa ktore
mozna kupic bez recepty i z reszta ktore mialam juz wyprobowane

pozdrawiam
ania