Re: pomozcie

From: "Rybka" <r...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pomozcie
Date: Fri, 13 Dec 2002 15:58:03 +0100

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
news:16241-1039790169@213.17.164.114...
> co kilka dni moja buzka wyglad strasznie
> luszczy sie strasznie, duze platy cienkiej skorki schodza
> nawet na powiekach i pod oczami
> gdzieniegdzie jest straszenie skora zaczerwieniona
> tak jak waz gubi skore:((
co robic?

mialam podobny problem, moze skora nie schodzila platami, ale luszczyla sie
do te stopnia, ze po kilku minutach po wklepaniu kremu spowrotem byla taka
sama, w dotyku jak papier scierny, do tego wychodzly czerwone plamy, ktore
piekly i swedzialy do tego stopnia, ze nie moglam juz wtedy uzywac kremow :(
Po wielu nieskutecznych wizytach u roznych dermatologow poszlam wreszcie do
zwyklego internisty, kobieta dala mi masc elokom (na recepte) i zyrtec + 3
razy dziennie wapno.... i wiece co pomoglo !! dodatkowo mialam skierowanie
na testy alergologiczne, pasozyty, tarczyce i inne badania, poki co przeszlo
mi, ale nadal szukam przyczyny.

Aniu polecam Ci wlasnie taka kuracje, mozesz tez isc do internisty po
skierowanie na testy algologiczne, moze jestes na cos uczulona ...

powodzenia
Rybka