pomozcie...

1. Data: 2005-12-08 16:50:29

Temat: pomozcie...
Od: "am" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam taki problem: na moim zoledziu i wew stronie napletka tak jakby sie
schodzila skorka, tak sie troche zwija w cos bialego....? bylem u dermatologa,
nawet kilku i kazdy co innego mowi: ze to grzybica, ze to normalne, ze brak
witamin powoduje zluszanie sie skorki ... ale ja dalej to cos mam i nic mi nie
pomaga moze lagodzi tylko te objawy troszke, zjadlem kupe lekow no i nic... :(
co robic?

2. Data: 2005-12-08 17:31:26

Temat: Re: pomozcie...
Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> pomaga moze lagodzi tylko te objawy troszke, zjadlem kupe lekow no i

Wystarczy dbać o higienę.

3. Data: 2005-12-08 19:22:54

Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

wit

myj sie

4. Data: 2005-12-08 20:12:31

Od: g...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> wit
>
> myj sie

NO PRZECA SIE MYJE!!! :((( nie jestem brudasem ! biore prysznic codziennie!

5. Data: 2005-12-08 22:51:35

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NO PRZECA SIE MYJE!!! :((( nie jestem brudasem ! biore prysznic
> codziennie!

No to myj tą jak to nazwałeś schodzącą skórkę! To jest nalot bakteryjny czy
coś w tym rodzaju to raczej normalne, ale nie wiem jak dokładnie z tobą...

6. Data: 2005-12-09 07:30:02

Od: g...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> No to myj tą jak to nazwałeś schodzącą skórkę! To jest nalot bakteryjny czy
> coś w tym rodzaju to raczej normalne, ale nie wiem jak dokładnie z tobą...

witaj
No i tez tak robie :) nawet mydło sobie zmieniłem tak doradził mi lekarz...
Ale to prawie nic nie daje.. no niby jest tego mniej niz kiedys... ile sie
tabletek najadlem chyba przez kilka miesiecy jadlem ORUNGAL, potem smarowalem
jakimisc mascmi CLOTRIMAZOL i cos na P (pima cos tam), nastepny lekarz
powiedzial ze to brak witamin i przepisal masc z witaminami.... no tak jak sie
smarowalem to to natluszczalo skore wiec nie widzialem tego bialego... ale
teraz czasem to mam:/ to mnie nie swedzi ani nie picze... ciekawe jak takie cos
podlapalem... moze z basenu? sauny? bo tam chodze... czasem mam juz tego
dosyc :/

7. Data: 2005-12-09 14:19:52

Od: "dark" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz grzyba stary
ale luzik, nic groxnego tylko masz chyba pecha do lekarzy.
złapac to mozesz wszedzie, w kiblu w pracy, basen, sauna,.
Jak ja to miałem ( w sumie 2 razy w życiu ) dostałem clotrimazol - maść, to
co ty i jeszcze taką tablete
nie pamietam nazwy tablety ale 1 szt kosztuje 80 zeta. bierzesz tylko jedną
tablete i tydzien smarowania clotrimazolem i masz grzyba z głowy :)
pogadaj znowu z lekarzem

8. Data: 2005-12-10 09:35:59

Od: g...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pamietam nazwy tablety ale 1 szt kosztuje 80 zeta. bierzesz tylko jedną
> tablete i tydzien smarowania clotrimazolem i masz grzyba z głowy :)

hmm lekarze zapewniali mnie ze to na pewno nie grzybica... ;] no coz komu
wierzyc?
ha 1 tabletka 80zeta? :O ciekawe ile ich brales ;]
pozdr.

9. Data: 2005-12-14 10:40:46

Od: "dark" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ha 1 tabletka 80zeta? :O ciekawe ile ich brales ;]
> pozdr.

1 szt.
cała kuracja polega na łyknieciu jednej tablety + tydzien smarowania
clotrimazolem

Czy cisnieniomierz elektroniczny jest czuly ?
Wenflon (?)
Refleksoterapia a rak
Co myslicie o takich preparatach?
czy z obejrzenia stanu języka można się dowiedzieć o stanie zdrowia?