pomysl na rostbef

1. Data: 2005-10-18 16:46:57

Temat: pomysl na rostbef
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Dostalam piekne 4 kawaly rostbefu z koscia i moze macie Kochani jakis
pyszny pomysl co z nim zrobic i jak ?

pozdrawiam serdecznie!

monia

2. Data: 2005-10-18 17:07:43

Temat: Re: pomysl na rostbef
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj38tv$ihh$1@atena.e-wro.net>,
"Monika" <m...@p...gazeta.pl> wrote:

> Witam !
> Dostalam piekne 4 kawaly rostbefu z koscia i moze macie Kochani jakis
> pyszny pomysl co z nim zrobic i jak ?

Może rostbef?

Władysław

3. Data: 2005-10-18 17:42:35

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może rostbef?
>
> Władysław

jesli wyrazilam sie malo fachowo to przepraszam ...
Moze sie poprawie i zapytam prawidlowo : jak przyzadzic część lędźwiowa
tuszy wołowej położona równolegle do polędwicy ? :)))))

pozdrawiam !

4. Data: 2005-10-18 18:45:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj3c6h$5kj$1@atena.e-wro.net>,
"Monika" <m...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Moze sie poprawie i zapytam prawidlowo : jak przyzadzic część lędźwiowa
> tuszy wołowej położona równolegle do polędwicy ? :)))))

Najlepiej zrobić rostbef.

Władysław

5. Data: 2005-10-18 19:04:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:

> jesli wyrazilam sie malo fachowo to przepraszam ...
> Moze sie poprawie i zapytam prawidlowo : jak przyzadzic część lędźwiowa
> tuszy wołowej położona równolegle do polędwicy ? :)))))

Wyraziłas się dobrze, tylko Władysław tak czasem musi. Inaczej się udusi? :)

Ten rostbef zrób tak:
przygotuj zalewę z odrobiny oliwy, cebuli, selera, pietruszki,
marchewki, ziela angielskiego, pieprzu i lista bobkowego. Warzywa mają
byc poszatkowane bardzo drobno, by puściły sok. Obłóż tym mięso i daj do
lodówki na dobę. Następnego dnia oczyść z tego, obwiąż mięso grubszą
nitką, oprósz mąką, posól, i podsmaż na dobrze rozgrzanym tłuszczu, do
zrumienienia. Potem wstaw do gorącego (~250)piekarnika na 20 minut,
polewaj tluszczem. Wewnątrz powinno być różowe, poznasz po tym, że przy
nakłuciu wydziela różowy sok. Gotowe :)
--
pa, BasiaBjk

6. Data: 2005-10-18 19:07:10

Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> jesli wyrazilam sie malo fachowo to przepraszam ...
> Moze sie poprawie i zapytam prawidlowo : jak przyzadzic część lędźwiowa
> tuszy wołowej położona równolegle do polędwicy ? :)))))

Rostbef to także nazwa potrawy; z ang. roast-beef czyli "pieczeń" i "wołowina"

7. Data: 2005-10-18 19:12:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> jesli wyrazilam sie malo fachowo to przepraszam ...
> Moze sie poprawie i zapytam prawidlowo : jak przyzadzic część lędźwiowa
> tuszy wołowej położona równolegle do polędwicy ? :)))))

Skoro niemal cytujesz to "docytaj" resztę:
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/0702DFF515F1
B86FC12565860082002F.php
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-10-18 19:19:27

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki dla Basi ! Na pewno wyprobuje jak wiele innych potraw ,ktore
dzieki Grupie udalo mi sie przyzadzic!

....a ze rostbef to rowniez nazwa potrawy to doskonale wiem :)

pozdrawiam cieplo!

monia

mcdonald
sokowirówka