[ponownie] jak i kiedy przycinac zywoplot z glogu?

1. Data: 2006-10-12 11:03:49

Temat: [ponownie] jak i kiedy przycinac zywoplot z glogu?
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

ponawiam pytanie sprzed wieeeelu dni, zalezy mi bardzo na informacji...

kiedy przycinac swiezo posadzony zywoplot z glogu? roslinki sa jeszcze
male, od 20 do ok. 40 cm, teraz juz zgubily liscie, posadzone kilka
tygodni temu. czytalem, ze tnie sie gdy nie ma lisci, i sporo. wiec kiedy?
na wiosne? nie zdaza sie jeszcze ukorzenic. na jesieni, gdy zgubia liscie?
ktos tu pisal, ze w pierwszym roku dwukrotnie, ale kiedy?

pozdrowienia

opera for MAC OSX

2. Data: 2006-10-12 14:43:19

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.tha2cniojcjjqw@adn-01.local Gustaw H.
<n...@n...nocom> napisał(a):
> [...]
> lisci, i sporo. wiec kiedy? na wiosne? nie zdaza sie jeszcze
> ukorzenic. na jesieni, gdy zgubia liscie? ktos tu pisal, ze w

Hejka. To jeszcze do tej pory nic nie znalazłeś w książkach,
czasopismach ogrodniczych, archiwum grupy czy w wyszukiwarkach? Skoro tak to
z cięciem wstrzymaj się do marca a w tzw. międzyczasie poszperaj tu i
ówdzie. :-)
Pozdrawiam elementarnie Ja...cki

3. Data: 2006-10-12 14:52:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> [...]
> na wiosne? nie zdaza sie jeszcze ukorzenic. na jesieni, gdy zgubia liscie?
> ktos tu pisal, ze w pierwszym roku dwukrotnie, ale kiedy?

Poszukaj w archiwum postów Edyty Szajnóg. Powinny być dokładne instrukcje:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-10-12 15:28:03

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Oct 2006 16:43:19 +0200, Dirko <d...@n...pl> wrote:

> [...]
> tak to
> z cięciem wstrzymaj się do marca a w tzw. międzyczasie poszperaj tu i

wielce szanowny kolego,

to wlasnie w wyniku czytania doszlo do konfliktu informacyjnego. za duzo
czytam a informacji nie moge wprowadzic na wspolne tory. stad pytam. ;)

opera for MAC OSX

5. Data: 2006-10-12 17:28:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. wrote:

> to wlasnie w wyniku czytania doszlo do konfliktu informacyjnego. za duzo
> czytam a informacji nie moge wprowadzic na wspolne tory. stad pytam. ;)

Ja na ogół idę po linii najmniejszego oporu. Jeśli na dany temat
jest kilka sprzecznych ze sobą teorii, wybieram tę, która jest
w danym momencie dla mnie najwygodniejsza.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2006-10-12 19:34:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.thbek1kijcjjqw@adn-01.local Gustaw H.
<n...@n...nocom> napisał(a):

> wielce szanowny kolego,
>
> to wlasnie w wyniku czytania doszlo do konfliktu informacyjnego. za
> duzo czytam a informacji nie moge wprowadzic na wspolne tory. stad
> pytam. ;)

Hejka. Ale to chyba nie jest moja wina? ;-)
Pozdrawiam epistemologicznie Ja...cki
PS http://www.krzewy.pl/zywoplotyciecie.htm

7. Data: 2006-10-14 18:34:54

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Oct 2006 21:34:30 +0200, Dirko <d...@n...pl> wrote:

> Hejka. Ale to chyba nie jest moja wina? ;-)

no co ty :) - dzieki twoim poradom na grupie juz uratowalem jedno drzewko,
wiec nieswiadome piwko u mnie juz i tak masz :D

opera for MAC OSX

Krzewy do cienia
zakupy
szklarnia