Re: poprawka

From: "AnnaM" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: poprawka
Date: Sun, 21 Jul 2002 21:24:17 +0200

Użytkownik Zielona <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf1bf$s8i$...@n...onet.pl...
> Użytkownik AnnaM <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
> nieufan
> nosorozca:))
>
> Ja też jestem przyzwyczajona do jakiegoś tam zestawu, który znam,
> wypróbowałam i zaakceptowałam. Czasem jednak diabeł podkusi, żeby
> spróbować czegoś nowego i zachwalanego. Myslę, że moim błędem było nie
> doczytanie ulotki, która była w opakowaniu.
> Nie wiem czy każda z nas biorąc kosmetyk do ręki np. w sklepie,
> wyjmuje i czyta załączony opis. Jeśli tak, to ciekawa jestem ile?

a to ja tu napluje we wlasne gniazdo ale co mi tam. kupowalas ten krem od
konsultantki? bo jesli tak to ona miala OBOWIAZEK wszystko ci powiedziec ,
kiedy stosowac , jakie sa przeciwskazania , czego unikac , a w ogole to na
twoje zadanie miala prawo dac ci probke albo pokazac kosmetyk i pozwalac sie
nim pomaziac , ty nie musisz niczego czytac

> ( nie
>
> Właściwie "dostałam po czole" blisko granicy włosów, gdzie zazwyczaj
> warstwa kremu jest gorzej rozsmarowywana. Od biedy można zakryć
> grzywką, ale to taki dyskomfort i mam wrażenie, że wszyscy się gapią
> akurat na to miejsce. ;-)
> Hm, na razie dostałam w sklepie ziołowy krem wybielający, trochę
> tonuje, ale strasznie wolno. :-((((
> pzdr
> Zielona

nie kombuj z tym za bardzo , jesli moge radzic to ten ziolowy krem tez dawaj
na noc , ja bym uwazala po takiej reakcji skory, nie martw sie, na pewno
zniknie za dwa , trzy dni:) i wiesz co? nikt sie tam nie patrzy :)
==
annaM