Re: popularny populares ???

Data: 2009-11-09 15:37:01
Temat: Re: popularny populares ???
Od: Iza <k...@p...onet.pl>

On 9 Lis, 16:00, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl>news:8003f195
-...@a...googlegroup
s.com...

> Pytasz dlaczego do baru dla gejów przychodzą geje i lesbijki
> a do gejowskiego bloga Kominka przychodzą geje i lesbijki?
> Z dwóch powodów:
> 1. Osób o odwróconej orientacji seksualnej jest stosunkowo dużo
> 2. Propaganda i nagłaśnianie robią swoje.
> Któryś ze znanych polityków ukuł taką tezę:
> "obojętnie dobrze czy źle - byleby o kimś mówić"
> Tak kreuje się idoli i "robi nazwisko". :-)
> Czy Kominek ma nazwisko żydowskie - nie ma znaczenia.
> Dla fanów jest pedałem i to ma znaczenie. :)
> [...]

Chodzi mi o to, że nie rozumiem już tego rozgłosu bardziej z racji
odniesienia do
obejrzanego "wywiadu".
Takie wspomnienia... z namaszczeniem ile pamiętam a tu widzę
kolesia, którego słownictwo... odpowiedzi, są mierne i gołe,
zacietrzewione Ego.
Tak, polityka to dobry kierunek.
No i ja rozumiem, każdy syci się czym chce, ale po tak
zaprezentowanym falstarcie
powinno co niektórym zaświtać opamiętanie uwielbienia w stronę -
niestety Tomasza .
Zastanawiam nie ten fakt Edi, przecież nie brak w sieci ludzi, którzy
dwoma zdaniami są zdolni doprowadzić człowieka do wielokrotnego
orgazmu umysłowego.
Czemu więc nie sa tak popularni? Ja stawiam na bicepsy mózgu.
Hmm...
_____
iza
ps. plis tylko mi nie mow,ze jesteś gejem ...nie żebym miała jakieś
agresywne obiekcje, ale jakoś
nie przetrawiłabym tego