Re: popularny populares ???

Data: 2009-11-14 19:52:44
Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Robakks" <R...@i...eu>

"Chiron" <e...@p...com>
news:hdn0mo$3e1$1@node2.news.atman.pl...
> "Robakks" R...@g...pl

> Robaks'ie- na rzeczowy argument odpowiadasz diagnozą.
> I to z niezachwianą pewnością siebie. Piszesz "Prawda jest taka".
> Nawet nie: "według mnie"! Który z nas 2 w takim razie jest większym
> fanatykiem?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Prawda jest taka jaką podałem: obaj macie rację.
Prawda ta opiera się na dowodzie, który podałem:
"Nie ma ludzi zdrowych psychicznie - są tylko niezdiagnozowani."
Ty nazwałeś mnie fanatykiem, ale tego nie uzasadniasz,
a więc pieniaczysz personalnie - co wskazuje, że Ty jesteś
fanatykiem nowomowy, a ja nie. :-)
Masz jeszcze jakieś pytanie Chironie? :)
PS. Co masz na myśli pisząc słowa "rzeczowy argument "?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)