pora dnia a skladniki odzywcze

1. Data: 2004-01-06 09:35:11

Temat: pora dnia a skladniki odzywcze
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak dzielic sie powinno na poszczegolne posilki/pory dnia % udzial
skladnikow odzywczych (z podzialem na bialka/weglowodany/tluszcze) i jakie
jest uzasadnienie waszego wariantu (chodzi mi o rozne diety)?
Dzieki!

pzdr
Grzegorz

2. Data: 2004-01-07 14:58:35

Temat: Re: pora dnia a skladniki odzywcze
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyzby tego wasze diety nie uwzglednialy?? a moze zle zadalem pytanie?? - to
mnie poinformujcie...

3. Data: 2004-01-08 10:26:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
> czyzby tego wasze diety nie uwzglednialy?? a moze zle zadalem pytanie?? -
> mnie poinformujcie...

Ja nie wiem jak Ci odpowiedzieć, bo się nad tym nie zastanawiam.
Staram się jeść urozmaicone posiłki, nie zaczynać dnia od smażeniny, acz
zdarza mi się z lenistwa jeść jajecznicę na śniadanie.
Uważam, że urozmaicona dieta zapewni mi wszystko czego potrzebuję i już.

Może skonkretyzuj pytanie, pytasz o białko, wit C, coś innego?

Sowa - wege bez innych narowów dietetycznych

4. Data: 2004-01-08 13:35:24

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nowac napisał:

> [...]
> skladnikow odzywczych (z podzialem na bialka/weglowodany/tluszcze) i jakie
> jest uzasadnienie waszego wariantu (chodzi mi o rozne diety)?

Witaj, zadnego prawie odzewu, wiec pisze ja.
Jestem na DO.
snaidanie, bialko z tluszczem w proporcji 1:2,5 lub 3, czasem 4.
wegli sladowo.
ok.13-14 wegle
obiad bialko, reszta tluszczu z dziennej dawki i troche wegli.
wieczor-jesli zjadlam za malo wegli w ciagu dnia, uzupelniam reszte
poprzez zjedzenie grejfruta lub jablka.
Jakie uzasadnienie?
Bo tak najlepiej funkcjonuje w ciagu dnia.Zjedzenie B_T snaidania daje
mi sytosc na dlugo, jesli w ciagu dnia czuje niedobor weglowodanow,
zjadam wegle, obiad zas to bialko z tluszczem ale tluszczu juz mniej.
Zaczelam kieorwac sie tylko tym, jak ja sie czuje, kiedy glodnieje,
kiedy czuje niedobor wegli i jakos takie sluchanie siebie dobrze mi sluzy.
Byc moze popelniam blad,ale nie jadam na noc posilkow,a sniadanie jem
wtedy gdy zglodnieje, czasem jest to dopiero 12-13.
Nie umiem rozbic tego na % zawarotsc innych skladnikow odzywczych, bo
nie mam ( jeszcze odpowiedniego programu do tego) wiec tyle.Hafsa, po
czekoladzie

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

monotonna dieta
Słodzik w Diecie (Polecam przeczytać)
suplement diety GTE - informacja handlowa
suplement diety GTE - informacja handlowa
co sądzicie?