poradnikmedyczny wiarygodnym zrodlem informacji

1. Data: 2001-08-12 07:34:18

Temat: poradnikmedyczny wiarygodnym zrodlem informacji
Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

* Redakcja portalu www.poradnikmedyczny.pl ma przyjemność zawiadomić o
uzyskaniu rekomendacji
Departamentu Nauki i Kadr Medycznych Ministerstwa Zdrowia.

'Departament rekomenduje poradnikmedyczny.pl, jako źródło informacji dla
wszystkich tych, którzy pragną uzyskać najświeższą i wiarygodną wiedzę w
zakresie medycyny, w tym również dla uczniów szkół podstawowych i
ponadpodstawowych'

Z-ca Dyrektora Departamentu Nauki i Kadr Medycznych
Przemysław Biliński

Rekomendacja ta, jest dla naszej redakcji zarówno prestiżowym osiągnięciem
jak i zobowiązaniem do utrzymywania najwyższego poziomu merytorycznego. Mamy
przyjemność być pierwszym portalem medycznym dla naszych rodzin, który taką
rekomendację otrzymuje. Przyjmujemy to za potwierdzenie naszego
profesjonalizmu i uznanie wkładu pracy.

W imieniu zespolu redakcyjnego www.poradnikmedyczny.pl
Z pozdrowieniami

________________________
Igor Gnot
head of development division
i...@a...pl

medical.activeweb
division of prace rownolegle

www.poradnikmedyczny.pl
www.ekonferencje.pl
www.psychiatria.pl
www.helimed.pl
________________________

2. Data: 2001-08-12 20:34:03

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> * Redakcja portalu www.poradnikmedyczny.pl ma przyjemność zawiadomić o
> uzyskaniu rekomendacji
> Departamentu Nauki i Kadr Medycznych Ministerstwa Zdrowia.

(...)

Zwazywszy, ze absolwenci polskich uczelni medycznych czy pielegniarskich,
nadzorowanych przez wspomniany departament nie sa w stanie ( w ogromnej
wiekszosci) zdac za pierwszym podejsciem egzaminow licencyjnych ani w Wielkiej
Brytanii, ani w USA czy Kanadzie, to ta rekomendacja winna stanowic raczej
powazne ostrzezenie co do zawartosci tego WWW miejsca. Sorry !

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2001-08-13 05:39:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wiekszosci) zdac za pierwszym podejsciem egzaminow licencyjnych ani w Wielkiej
Owszem - tyle, że dotyczy to egzaminu językowego.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

4. Data: 2001-08-13 06:13:37

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkiej

> Owszem - tyle, że dotyczy to egzaminu językowego.
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Nie, wyraznie pisze o kanadyjskim ewaluacyjnym (ktory nawet nie jest
licencyjnym), USMLE (amerykanskim) oraz PLAB (brytyjskim). Ten pierwszy zdaje w
pierwszym podejsciu jedynie 7 % zdajacych absolwentow z Polski. W przeliczeniu
kanadyjski kwalifikacyjny (LMCC) za pierwszym razem (po ewaluacyjnym) zdaje
procentowo znacznie mniej niz 5 %.

Nie wypowiadam sie na temat zdawania egzaminow z jezyka angielskiego TOEFL, a
takze TSE (profesjonalnego) potrzebnego do otrzymania licencji w US , a takze w
Ontario (Kanada).

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-08-13 07:10:08

Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje sie, ze to zupelnie prosze Panstwa inny temat rozmowy, tym nie mniej,
bardzo ciekawy. Wczoraj (w niedziele)
nie mozna bylo wyjechac do Warszawy poniewaz trzy pasmowa autostrada zostala
zablokowana przez ludzi oczekujacych na wjazd do nowo otwartego
supermarketu...

Przykro mi, zyjemy w takim kraju z takimi ludzmi, znaki upadku zarowno
stylu,
inteligencji, etosu zawodu, uczciwosci i zasad widac na kazdym kroku. Mi
osobiscie,
jako osobie z mlodego pokolenia bardzo to przeszkadza, a geneza powstania
poradnikamedycznego.pl jest oparta wlasnie na probie zmiany ! Zmieniamy wiec
co mozliwe w naszym zasiegu, porzadkujemy, uwiarygadniamy, przesiewamy,
odrzucamy
chaos i staramy nadawac jakosc.

Zgadzam sie, iz system edukacji studentow jest mocno nadszarpniety,
ale jak mawiaja nasi amerykanscy studenci
studiujacy na SlAM - zdanie testu USMLE zalezy jedynie ... od wkladu wlasnej
pracy,
zadna szkola tego nie gwarantuje. Czy wiecie Panstwo, jaki jest odsiew na
amerykanskich
uczelniach medycznych, a jaki u nas?

Byc moze sytuacja sie zmieni, gdy system sie sprywatyzuje, co zniszczy
feudalizm i otworzy droge
do sukcesu ludziom mlodym i zdolnym, dajac im sens nauki i wyprowadzajac ich
z ogolnego marazmu

Pozdrawiam, mysle ze to bardzo ciekawy watek rozmowy

Igor Gnot

6. Data: 2001-08-13 13:18:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Aug 2001, Radosław Igor Gnot wrote:

> Rekomendacja ta, jest dla naszej redakcji zarówno prestiżowym osiągnięciem
> jak i zobowiązaniem do utrzymywania najwyższego poziomu merytorycznego. Mamy

sorry, zadna rekomendacja. Ministerstwo
Zdrowia rekomendowalo np. kasy chorych jako uniwersalny sposob
poprawy zdrowotnosci spoleczenstwa i co z tego wyszlo? ha, ha!

Poradnik Medyczny przegladalem i uwazam, ze jest
merytorycznie dobry i dosc ciekawy - wiec po co Wam
rekomendacja takiej mizernej instytucji jak ministerstwo
zdrowia? Oj, chyba nie warto sie tak tym chwalic. Nie wystarczy
robic po prostu porzadnie ten portal?

Chyba, ze chcecie wywolac rebound-reaction na zasadzie -
"napiszmy cos kontrowersyjnego a miliony ogladna nasz portal
dla samego faktu tej kontrowersyjnosci?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2001-08-13 20:45:28

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Igor Gnot" wrote:

> [...]
> feudalizm i otworzy droge
> do sukcesu ludziom mlodym i zdolnym, dajac im sens nauki i wyprowadzajac ich

Gratuluje optymizmu.
System polski jest feudalny do obrzydliwosci.
I jeszcze duzo wudy uplynie zanim to sie zmieni.
Pesymimistycznie pozdro,
W.Gawel

8. Data: 2001-08-13 21:28:09

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Gawel wrote:

> I jeszcze duzo wudy uplynie zanim to sie zmieni.

Ha, mialo byc wody ;-)

9. Data: 2001-08-13 21:36:15

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>System polski jest feudalny do obrzydliwosci.
Niestety :-(((.

10. Data: 2001-08-13 23:40:16

Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

rebound-reaction - to z pewnoscia nie glowny cel, choc do takiego zjawiska
dochodzi i
odbija sie to pozytywnie na znajomosci naszego brandu.

Ale tutaj nie o to chodzi. Chodzi o akceptacje i otworzenie zespolowi
redaktorskiemu
mozliwosci prac nad nowymi projektami. To takze proba zwrocenia opini
publicznej na temat
wiarygodnosci contentu.

Oto problem dzisiejszych portali medycznych dla rodzin:

1. korzystaja glownie z materialow firm farmaceutycznych tworzac pseudo
objektywne
artykuly
2. nie posiadajac zadnego zaplecza merytorycznego, wpisuja wszystko co sie
pojawi od firm PR i agencji reklamowych
3. nie dbaja o przejrzystosc materialu i podstawowe informacje, jak data
powstania, autor i jezeli istnieje
to recenzent pracy

poradnikmedyczny.pl nie publikuje materialow subiektywnych, a artykuly
reklamowe udostepniamy
w oddzielnym miejscu wyraznie zaznaczajac, iz sa to artykuly SPONSOROWANE.

A teraz, jestem ciekaw, ktory z portali korzysta wylacznie z wlasnego
zaplecza merytorycznego i nie korzysta z materialow firm farmaceutycznych,
z kazdym miesiacem dbajac o content flow i wlasciwy poziom. Prosze sie
rozejrzec po najbardziej cenionych i znanych, i zdziwia sie Panstwo, jak
czesto mozna znalezc teksty (opracowane dzieki uprzejmosci firmy ... xxx
yyy ).

Pozdrawiam, majac nadzieje na rozpetanie dyskusji

Igor Gnot

.am.torun.pl...On Sun,

UWAGA - Lipobay wycofany ze sprzedazy
MONEY CAN'T BUY HAPPINESS!