poranna krew z nosa

1. Data: 2006-12-09 10:51:08

Temat: poranna krew z nosa
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczesnie rano, zazwyczaj jak jeszcze spie - godz. 6-7
budzi mnie lecaca krew z nosa.
Po prostu budze sie w momencie gdy czuje jak zaczyna spywac...
Do tego mam wrazenie, jakbym zaczynal mdlec (?) - moze mi sie ty wydaje
bo jestem mocno zaspany, ale cos czuje cos dziwnego, nie wiem jak to opisac.
Ale trwa to kilka, 3-5 sek. Klade sie na placach, odchylam glowe i spie
dalej...
bo krwi duzo nie leci.
Zazwyczaj dzieje sie tak, gdy poprzedniego dnia intensywnie pracuje.
Czy moze byc to tylko wynik zmeczenia/stresu?

2. Data: 2006-12-14 21:20:28

Temat: Re: poranna krew z nosa
Od: "Gabriela Ledwoch" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy moze byc to tylko wynik zmeczenia/stresu?

Dokładnie.

G.

usuwanie kamienia z zebow ultradzwiekami
Lumbalizacja S1
prestarium-zamiennik?
Duszność i niski puls.
Po co rzucac palenie?